18 March 2013

Kimchi 國七日食玩之旅 - Day 5.1 (鷺梁津水產市場)




話咁快就去到第5日了, 今日的行程離不開一個字 – “



首先就係去食過超豐富的早餐 --鷺梁津水產市場, 對噢! 一早就吃海鮮, 哈哈!!!







呢到係最近市區的海鮮市場, 出咗閘沿天橋行, 有曬指示, 就算無做功課都一定識行.





水產市場真係超大, 縱然交錯, 真係有好多海鮮店, 而我地就主打第一行.




不同種類的海鮮, 任君選擇, D 蠔用來炒 / 炸就好正啦!!



魷魚的的好鐘意, 但我估佢地食法同我地唔同, 所以無買到.



睇下亞豬媽幾勤力咁開殼



蟹呀
!!!! 必食之一, 又平又抵食.


咁多店中, 我地選擇有價錢的店舖, 無價錢的話怕他們當我地係水魚.
我地點咗長腳蟹, 帶子同大蝦. 大蝦開價好貴, 叫佢平D 都唔肯喎, 最終我地唔要啦, 點知佢話送比我地食.



買完亞豬媽會帶我地去一店到對餐, 費用收得好平.








先來蒜子, 辣椒, 生菜同芝麻葉.




話咁快, 帶子就蒸好了, 果然佢地係唔識點煮, 不單只over cook , 仲要幫我大大隻帶子開幾分 >.<||




大蝦我地選擇用燒的方法, 都唔錯, 好味!!!




最後最後, 到長腳蟹啦,真係好大隻, 只用蒸的手法, 超好味呢!!!! 現在回味當中.





No comments:

Post a Comment