28 July 2013

食在BKK -- Celadon @Sukhothai Hotel


認識呢間餐廳係因為睇ROMI大人的BLOG, 很可惜的是她不再寫BLOG.
Celadon 住於Sukhothai Hotel, 正正是我入住Banyan Tree 的隔離, 所以不而需要任何交通工具便可抵達.


Sukhothai Hotel 的私穩度十足, 由大閂入去酒店的Lobby, 先要經過長長菏花池, 十分豪門大宅的感覺, 很有氣派.
餐廳的格局很討我喜歡, 像是在海中央.
 室內的環境有點昏暗, 所以拍攝的不好. 這是從官網的圖片.
先來一杯果汁很fresh, 很好 
餐前小食是免費的, E.. 太久已不太記得是什麼東東了.

生蝦今次旅程食了3間不同餐館的生蝦, 呢間是最好吃的一間, 生蝦十分大隻, 而且十分鮮甜. 好吃程度是滿分,最突別就係個配菜, 竟然用菜心來做


 Fried Marinated Chicken in Pandanus Leaves – 不是我誇張, 真是超級好食, 雞肉吸收了Pandanus的味道, 而且雞肉嫩滑多汁, 很好吃.
  
  冬蔭公湯聽聞始乃全曼谷最正宗, 對我來說正不正宗不打緊, 重點是好吃, 但這兒的冬蔭公湯沒一點的失望, 好味!!

 咖哩軟殼蟹, 多膏, 香口.


席間服務員送上米飯, 不知道是否免費.
最後她們送上甜品, 很滿足的一餐.
  
出門時服務員很貼心地問是否需要的士, 一間好的餐廳食物質數及服務都好重要, 而她們就做得到.


2 comments:

  1. 我上次去曼谷Banyan Tree Spa裝修, 轉住呢間酒店, 都好正!!! 呢間餐廳我都有食, 好好味 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間真係好好味, 我尋日先响BKK 番來, 無食到呢間, 而家有點後悔

      Delete