1 January 2014

食過不停星星遊 -- 老巴刹 Lau Pa Sat (No. 8)

老巴刹 絕對是必去之一, 尤以川燒最為有名.


大家都話No. 8 是最好吃的, 沒選擇其他, 即找No.8, 果然全場最多人 
在大熱天氣而月無冷氣之下, 站立在炭火之前, 為的是美味串燒, 辛苦曬!!

點了二隻虎蝦, 不算太特別, 鮮味不足

雞串燒, 真心的好吃, 不會燒得乾乾的, 點點的炭香味, 好吃!!

再來半牛半豬, 我覺得豬比牛好吃一點, 燒得好味, 配以特製的沙嗲醬, 真是VERY GOOD!!

Address: 18 Raffles Quay, Singapore
Website: http://www.laupasat.biz

8 comments:

  1. 水太太幾年前去星加坡既時候都有黎呢度呀,d串燒真係好正,仲有炒粿條、煎魔鬼魚等地道美味呢~~

    ReplyDelete
  2. 哈哈,原來#8係推介嚟㗎?我係去到比啲拉客人拉咗過去食,之但係又真係幾好食喎。 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 最出名係No.8, 但唔知其他係咪仲好食, 不過最重要係自己覺得好食就得啦!

      Delete
  3. 睇見樣樣都咁好食
    搞到人地流曬口水啦~

    ReplyDelete
  4. 仲有呀~你係我度留言,唔知點解我睇唔到既...............>.<
    所以覆唔到你呀T^T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我有留言呀, 你睇唔到?? 咁你點知我有留言呀?

      Delete