21 June 2009

囍之MUA -- 1st trial

首先我要先多謝小歌

.. 山長水遠開完OT 仲陪我入大埔試妝


呢個MUA 都係好平同好快手... 但係唔知係咪我對佢講話我鐘意小歌隻眼長, 所以佢幫我畫長咗隻眼.. 攪到好古怪同有小小誇張咁

 , 但晚妝都唔錯架...


比咗屋企人同丙丙睇, 屋企人話唔好睇叫我轉MUA (其實都唔係真係咁差姐)


丙丙就話日妝唔ok.. 晚妝就ok.. 我比過小歌朋友d 相比丙丙睇, 佢話呢個MUA 化人地日妝又好正常喎, 你可唔可以叫佢化你正常d 呢?? 聽到都真係唔識答


丙丙叫我試多一個MUA 先confirm.. 但係其他好貴喎.. 大家有無又平又好的介紹呢?


No comments:

Post a Comment