16 September 2010

場地 ~~ 迎

上回提要 : 上次講到我去 The One 迎到食晚飯, 佢地的backdrop 真係非常吸引我, 仲有主要原因係自己鐘意蝴蝶, 一度有後悔點解無選呢間擺酒


但係上咗幾堂工聯會的wedding planner 後, 我覺得好彩無响到擺酒, 有時d 野真係要想清想楚



雖然我未真真咁睇過呢個場, 但係就比小小意見一d 準新人


Pros:


1. 呢個場地真的樓底較曬高, 又可以睇到夜景


2. 好多酒樓的toliet 同廚房的係好近, 主要原因係佢地得一個去水位. 所以賓客去廁所時要經過廚房, 感覺不太好. 但呢到廁所係一邊, 而廚房係另一邊.


3. Waiter: 呢到雖然服務生小了一點, 但服務都算唔錯


Cons:


1. Backdrop: 睇落好似好靚, 但係就太花啦, 你一定要著無乜pattern 的裙, 但要記住, 當日你先係主角, 唔係backdrop, 仲有呢個backdrop 係白色, 咁著起婚紗會唔靚, 影相出來的效果也唔好


2. Reception area: 我唔清楚佢地的reception 係邊個位, 但係就平時食飯所先, 佢地的lift 要係開左手邊果2部, 如果只係平時食飯等位的位置, 真係細得可憐了


3. 無水晶燈: 感覺無咁grand. 之但係如果你個場有水晶燈, 都要留意一下係咪燈炮一樣, 有好多都是是但但, 燈炮大細不一


4. 地毯: 呢個係新場, 但係d 地毯咁快就起曬一粒粒. no good.


5. Toliet: 雖然係响另一邊, 但係就得3格, 呢到可以擺到1x圍, 3格又點足夠呢? 仲有衛生情況真係麻麻. 


6. 升降機: 得2部, 散席時一定唔足夠, 等到賓客一定發火


1 comment:

  1. 我地係搵緊場地呀. 唔講都唔知要注意呢D呀, 謝謝!
     
    [版主回覆09/16/2010 21:49:00]唔洗客氣, 其實真係有好多地方要注意, 以前唔知, 而家先知, 所以想同大家一齊分享

    ReplyDelete