20 September 2010

我真的累了~~~

真的真的很累了, 無形的壓力我深信無一對新人都有, 真係要學識放鬆先得啦.


星期六收咗樓, 訂咗過大禮, 去咗吉之島買野, 再去嘉鱗樓拎月餅


星期日拜咗4 (呢個儀式比想樣中complicate, but 都叫完成了, 有機會再同大家分享), 開始抺傢俱 (我係一個有小許潔癖的人), 去奇華訂咗龍鳳餅同唐餅


今個星期四要快手d印好帖的稱為 (呢一part之前又攪咗好耐, 因為爸爸親戚多, 稱為又不能於網上找到), 仲有當日要努力抺傢俱, 洗水等, 星期五同六會碌碌續續有傢俬送到


之不過我真係仲有好多野未做, DIY project 一直停頓, 成長片段仲未搵相, wedding music 仲未想好, HM itinerary 又未攪掂, 去唔去St. Michel好呢? 酒店方面又book邊間又平又靚呢?


2 comments:

  1. 忙到甩碌,真係累到唔識容易呀~~ 抺屋好辛苦, 但我當減肥做運動, 咁自己會好過d
    [版主回覆09/26/2010 00:06:00]me 2 me 2.. 但都真係好辛苦.

    ReplyDelete
  2. 努力呀! 人生大事就係要付出的... 嘰嘰! 過後呢d都係難忘&只屬於你倆既回憶 

    ReplyDelete