6 June 2011

邊個夠佢高的高茶@Ritz Carlton

Ritz Carlton 終於响今年開幕, 早咗生日時已經想去, 但當時未開幕, 所以去到復活節時先第一次踏足呢間全球最高的酒店

高茶於15:00 才開始, 我倆14:15已到達, 就現場所見, 等待人數有幾百人, 去到15:15, 才有職員同我地說就算我地等, high tea 都已完結. 所以我地無再等, next time 吧

有時d 野就係咁, 食唔到就好想去食, 死心不息, 我地選擇咗唔响週六/日, 果然無乜人.  今次我地14:30 抵達, 唔洗好似上次咁排隊, 有2個職員負責登記, 佢問我係咪食high tea, 我話係, 佢話而家幫登記我 The Chocolate Library. 心諗, 唔多對路喎, chocolate liabrary 係咪食朱古力架呢? 我唔like chocolate 架喎. 一問之下原來係有2間食high tea 的, 一間係 the chocolate liabrary, 另一間係 The Lounge & Bar. 佢登記時又問我登記邊間, 係咪服務有問題呢?

去到14:50 職員開始按次序打電話比登記之人上101樓, 但眼見有人問到佢地未, 就即刻話可以上去, 2個職員佢地分別負責唔同的餐廳, 登記又係佢地, 打電話又係佢地, 所以場面有點混亂

首先係搭lift 去L103. 真係話咁快就到



到咗大堂之後要座番電梯落一層

我地當然係選擇窗口位啦, 但其實唔太好座, 因為張椅係固定咗, 無得拉前.

場內的環境唔錯, 好fashion.

好大支水晶燈. 仲有現場奏樂

當天天氣唔太好, 景象比較模糊

作為一間五星的酒店, 我覺得真的有d 野係接受唔到. 真係有諗過寫信去complain 呢

1. 比我同的茶杯竟然仲有其他野响到, 無洗乾淨
2. 茶隔係咪真係咁小呢, 我同丙丙2個分別點咗唔同的茶, 咁話明係茶隔, 點都會有茶葉响茶隔到架啦, 佢地要我倆供用一個, 咪張2種唔同我茶混咗一起.

講完激氣野, 講番個high tea 先.

我地點咗2人份量的tea set, 總共有13款, 每款有2件.

好多人都會由上至下咁食, 但我就比較鐘意由下至上, 因為scones 要熱先好食.

附奶油同orange jam. 鬆餅都係半島做得比較好一點, 但都好味.

"lvory" berries shot -- 酸酸甜甜加奶凍一起, 好醒胃, 我覺得呢個係全個set 都好味的甜品

Canneles -- 第一次食, 但唔識欣賞, 外面係焦糖, 內裡好像吉士的東西.

跟住係第二層


杏仁鳥結糖泡芙

我唔係點食到杏仁味, 有點硬, 唔鬆化. 好像放得很久

Blueberry Cheese Cake -- 軟滑可口, 美味之一

草莓杏仁撻 -- 生果新鮮, 但無特別.

macaroon -- 對於一响唔太食得甜的人來講, 係偏甜.

最上一層係鹹點 -- 超唔掂

法式軟芝士黃梅合桃包 胡椒牛肉麥包及煙三文魚醬刁草牛油軟包,唔係 "um" 就係硬. 好似隔咗幾夜咁, 差差差!!

講番茶啦, 我地點咗Lukull Darjeeling & Morgentau. 我個人覺得大吉嶺好飲過朝露.

對呢間五星酒店, 可能期望過高, 所以超失望, 下次再去其他地方高茶吧.

3 comments:

  1. 星期日原本都想去呢度/chocolate library, 點知full晒.... 不過見好多comments都係好壞參半呢~
    [版主回覆06/09/2011 10:24:00]係, 我都見過有人話好, 有人話唔好, 所以都係等佢地run 耐d 先好會好d.
     
    係呀, 聽講話d 人2:00 去到等架啦.

    ReplyDelete
  2. 我2:00pm去到都full晒喇...話要5點先可以入座...
    下次反而想試four seasons呀! 多數都係good comments~
    [版主回覆06/09/2011 14:53:00]嘰. 我都未食過4 season, 不過都打算去try下

    ReplyDelete
  3. 但睇完, 我都好想食呀!! 
    [版主回覆06/21/2011 09:22:00]而家好多人都complain, 我覺得遲多幾個月等佢有改善先食會好d.

    ReplyDelete