5 December 2012

Kimchi 國七日食玩之旅 - Day 2.2 (南怡島外的燒雞)

來到春川, 好多人都會食辣雞, 因為大雨的關係, 我地落船後就去咗附近餐廳食午飯. 時已下午2時多, 所以去南怡島的朋友, 記得食飽才出門噢!!

餐廳環境不美, 因太大雨, 取其方便.   這也是第一間在韓國品嚐的韓燒.






春川果然係春川, 有別其他燒肉店, 因為只賣一樣食物  -- 這就是雞啦!!



先來前菜及醬料, 所有燒肉店都必會有的, 辣椒及蒜頭.



呢到的生菜是任添的 (D 食店只提供一碟, 另加要每碟計), 包住片肉食會無咁熱氣
還有酸酦地的梨水, 唔知係咪可以下火呢? (忘記拍攝)




亞豬媽好好人
, 見我地乜都唔識教我地同幫我地燒. 除咗雞同菜之外, 還有我愛的雞肶菇.




佢地的爐有別香港的任食韓燒,上面有支吸管, 抽走油煙.
而燒好的食物會放咗爐邊, 以細火保持溫度.




同首爾相比, 呢一餐真係好平, 2人大約$100. 唔會因為旅遊區而殺價.

食完就番首爾, 本來行程係plan N TOWER, 之但係越來越大雨的關係, 所以改變行程
伸延閱讀










1 comment:

  1. Pandora 香傭講法文9 December 2012 at 05:19

    yummy^^
    [版主回覆12/17/2012 09:09:35]一路寫, 一路回味當中. 真係好味.

    ReplyDelete