30 May 2013

食在 BKK -- 粉紅衫水門雞


水門雞, 又平又好味, 無記錯的話, 1X元有飯+, .

有人話星加坡天天好啲, 但我就覺得水門雞好食好多, 可能又係我好彩的關係.

BIG C 出來之後, 右手邊直行就是了, 認住粉紅衫, 一定無錯架啦.



去完番來先睇到BLOG 友話點半隻雞加飯抵食好多, !! 大家記住啦, 唔好好似我咁蠢, 邊個叫唔成日追BLOG 的後果.

雞好香同滑, 的確不錯, 重點係, 平靚正!!!! 大推. 但好似話賣完就收工, 我去果日係大約12.



仲有點了苦瓜胡椒湯, 老公好喜愛, 但對於唔喜愛太重胡椒味的我, 不太喜愛



平靚正~~~~ BKK 又點可以錯過!!!!

1 comment:

  1. 睇落好正呀~~~~^3^
    [版主回覆06/10/2013 23:33:47]E.. 乜原來而家有留言mail 到係唔會數到通知咩, 定係得我係咁呢???
    都真係好ok 架, 又平又抵食, 唔掛之咁多hk 人去食啦.

    ReplyDelete