24 June 2013

食在BKK -- Bon Chon Chicken

旅行前在網路上搜索有什麼好食的東西, 無意中發現了Bon Chon Chicken.  呢間係賣韓國炸雞, 在世界多國有分店 (只是香港沒有啦~~~) 沒關係, 今次去到泰國決定去試下, 上次去韓國無時間試咁多野.

 水門雞食得唔太飽, 所以今次點咗個L size (d 叫眼濶肚窄, 我地又幾時有咁大食呀??? 所以最終係食唔洗浪費食物!!!!)
選完乜野SIZE 之後, 就可以選擇味道, soy garlic / Hot, 如果你點M/L 就可以選MAX, 咁當然我地要MAX , 睇下邊種好食D
 
未完, 仲要choice side dish, coleslaw / kimchi coleslaw / rice / sticky rice. L size 係要點2. 我地點咗coleslaw sticky rice



先來醃白蘿蔔, 果然有韓國風味呢~~~~

繼而就是coleslaw, 一開始我就知自己不喜歡, 同响KFC 食到的差唔多

平時我都蠻喜歡蒜頭的味道, 好多時會落蒜種煮食, 蒜泥雞翼仲要係我的至愛, 但呢個soy garlic 真不是我杯茶

糯米飯太飽了, 真係食唔落.

好唔好咪?? UM 只可以講我喜歡TWO TWO CHICKEN 的炸雞多D


No comments:

Post a Comment