26 June 2013

Gmaket defect 初體驗

當大家都講响G-Market 到買咗乜, 其實我都有買, 只是無什麼特別.
我都只是買咗2次咁多. 第一次買咗紅色呂洗頭水及衫.
而第二次買的東西比較多及重, 黑色人參呂洗頭水及護髮素, Happy Bath 有機淋浴露 (老公用的), 我同老公一人一對跑鞋, 仲有係响韓國好出名的napkin. 而二次都是有international ems discount 下買的.
大家可能會覺得好奇怪, 點解無mask, 同護膚品, 主因我是一個超級懶的人, 不要說出外做facials, 連用paper mask 都不會, 平日只會做簡單的清潔同lotion,多一點也沒有. 其實應該多謝我媽媽, 生的出來皮膚唔太差.
寫到呢到, 大家可能會問, 咁你想講乜呀, 都無特別????
我估大家平時响Gmarket 到買野, 好小會遇到有defect, 而黑仔的我, 只是買了2次就有defect 出現.
唔多講了, 睇圖就知, 其實出貨前已經mark 好曬有defect. 但照出貨.



defect 點辦???

1.
影好有defect 的相

2.
出單紀錄 -- paper label which showns
transaction number, item name, quantity and your name

e-mail
gmarket customer service , 佢地會幫你用buyer. 最初我係自己send e-mail buyer , 但一直無回音, 之後先send cs 到問佢地可以點, 原來是他們幫忙的. 因為是送至外國的關係, 無需要退回原有貨品. 也是說沒有exchange 呢回事, 因為賣家是不會bear courier charge , 所以只有退款.

換句話說, 如果有defect 的話, 外國買家是會損失運費的 //>.<\\ 希望大家唔好有我呢個不愉快的經歷

1 comment:

  1. It has been very useful, I was looking for something similar,greetings and thanks.

    ReplyDelete