2 October 2013

食過不停星星遊 -- 亞坤 (Ya Kun)

來香港旅行, 必食茶餐廳.
去星加坡旅行無食過亞坤的話, 就等如無去過星加坡. 此話一點誇張也沒有.



沒有空調, 只有風扇, 牆上有好可能的卡通 “Welcome to Singapore”.
唔通用咗旅遊發展局合作??

牆上還有不小掛畫, 介紹亞坤的歷史

先來一杯熱奶茶, 雖然天氣很熱, 但是熱奶茶味道比凍奶茶香一點.

可是, 我還是喜歡港式奶茶多一點.

不消一會, 先來水煮蛋. 有點一習慣食咁生的蛋, 蛋有蛋味! (費話!!)

分別點了二個餐, 分別咖椰牛油多士. 其實我不太喜愛咖椰的味道.

晨早今厚厚的牛油, 有點罪惡感

再來就是法式多士, 用西多士差不多, 分別在於抺的是咖椰而是非糖漿.

在星加坡有很多亞坤的分店, 是次到訪的是牛車水.
店員十分熱情, 介紹什麼好吃. ,還主動幫忙拍攝. 真是好客.

2 comments:

  1. 我都係去呢間總店食, 服務好好呀, 仲教我地食蛋要加胡椒同豉油, 連平時唔食生蛋既老公都話好食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E. 你咁講開我先記得佢有教到要落豉油, 服務真係好好呀, 呢一點HK 茶餐廳真係要多多學習. 但對生蛋我都係有點怕

      Delete