1 October 2013

韓風來港 – School Food

Times Square 最近開咗間人氣韓國餐廳 – School Food. 還記得上年去韓國時, 在明洞都見此餐廳, 可是美食太多, 所以沒有品嚐. 今次過江龍來到香港, 而家很快成為人氣餐廳



有人話, 紅色係增加人的食慾, 紅色的菜單又會唔會增加你的食慾呢?

先來紳士先生 以韓國牛餐肉及芝士製成, 芝士味道唔太出, 恰到好處. 以紫菜及蛋皮包住.
好味!!

炸蝦卷 跟日式的炸蝦卷差不多, 也是我的至愛.

脆雞伴大蔥沙律 韓國人喜歡食雞, 尤其是炸雞. 這道菜十分好味, 只是我覺得麵衣薄一就更好.

卡邦尼年糕 除意粉以外, 第一次食以卡邦尼做的食物, 估不到出奇的夾, 好好味.

呢到的分量不細而且價錢合理我估因租金的問題所以有用餐時間的限製以呢個價錢及食物的質數真是一個不錯的選擇


地址銅鑼灣時代廣場13

4 comments:

  1. 覺唔覺得BLOGSPOTS啲圖之後嘅字好難對位?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E. 你唔講我都唔發現今次呢個post 有呢個問題, 我發現用chrome 寫會好過用IE. 唔知係咪google 的問題

      Delete
  2. 呢間餐廳個名好得意,叫school food~~ 好似好好味咁呢~~ 有機會可以試試﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家响openrice係人氣餐廳, 所以點都要去試試

      Delete