19 November 2013

皮婚紀念日之蟹膳

話咁快就到3年皮婚了, 本來今年打算去韓國睇銀杏, 可惜請不到假.
所以在當天請一日假, 同老公到食餐好的, 遊玩一下.

現在是食蟹的季節, 想便宜到品嗜到美味的蟹宴, 莫過於在中午時段了.

蟹膳 以蟹做主打的食店, 我蠻吉喜歡以一種食材做主打的食店

一入門口, 先見到兩大蟹池, 分別係有毛蟹 鱈場蟹, 松葉蟹等真的超多, 何其壯觀.

先來枝豆, 兩邊分別都有燒過, 帶出微微的豆香, 只是欠缺一杯啤酒

不知是否因為正值上班時間, 所以好快便上蔬菜盤.
如下圖所見, 有菇, 菜及豆腐. 其實仲有烏冬, 但完完全全忘記拍攝


熱辣辣的茶碗蒸, 內有銀杏, 雞肉及蟹柳. 被這茶碗蒸吸引, 所以忘記拍攝烏冬

不一會便來了鱈場蟹膏, 還有三片青瓜, 把蟹膏放在青瓜片上, 細細份一口剛剛好.
份量不太多, 味道不錯, 但比起在日本吃到的, 還是差一點點.


回想起當年在かに道樂食的蟹膏, 真的是今人難忘

燒松葉蟹腳 -- 我覺得燒多一點會更加美味, 又或是供客人用炭爐即時燒會更加好. 不過可能外於上班午膳時有限, 所以不算太熱. 味道方面也沒有想樣中的鮮甜.

反而天婦羅帶給我驚喜, 尤其是溫泉蛋天婦羅,難度真是十級.
天婦羅的麵衣適中. 除了溫泉蛋天婦羅外, 還有鱈場蟹, 冬菇, 紫蘇葉, 蕃薯, 南瓜及茄子.


另一個是松葉蟹天婦羅,除了蟹不同之外, 其他配材都是一樣的.

比起鱈場蟹, 松葉蟹更得我歡心. 因為肉質實一點.

之後就慢慢品嚐火鍋, 個人覺得湯底味薄, 有點失望.

鳥冬好滑, 但外於太飽的關係, 所以只吃了一點點.

最後來個雪糕作為總結, 老公點了薑味, 而我就點了咖啡味.
其實薑味比較特別, 但是我不喜歡薑, 所以沒有品嚐

地點: 灣仔譚臣道3號地下

22 comments:

  1. 呢間好似好吸引咁呀~~~
    價錢如何呀??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔太記得價錢, 但我記得有影到, 今晚答你 (不過你唔食得喎)

      Delete
    2. 我諗住第日先去食呀~~~~~而家要MARK低個RECORD 先~~~~HAHAHHA

      Delete
    3. 謝謝你呀~~~等我記住佢先~~~

      Delete
  2. 仲有仲有
    祝你皮婚快樂呀~~~~永遠甜蜜~~~

    ReplyDelete
  3. 週年快樂!! 呢間既天婦羅好正呀!!

    ReplyDelete
  4. 嘩~哩間真係好多蟹喎~ Happy Anniversary~

    ReplyDelete
    Replies
    1. THX ^.^ 係呀, 門口就有2個大蟹池, 感覺好新鮮.

      Delete
  5. 哩間成日都有人讚好,但我仲未試過啊~
    食完個餐好飽的嗎? 睇落咁精緻, 好似唔夠飽肚咁啊~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實份量唔細架, 果碟蔬菜都好大碟, 仲有一扎好大的烏冬, 烏冬我只係食咗一啖, 因為太飽的關係, 但老公要食曬我D 烏冬先覺得飽.

      Delete
    2. 上次我揀左一個烏冬, 一個飯加入湯做粥, 我覺得粥更好味呢~

      Delete
    3. 我見個湯無肉, 所以點咗烏冬, 怕食粥無乜味, 原來仲好味, 咁總之就一飯一烏冬啦.

      Delete
  6. 呢間我食過..超yummy!
    遲來的週年快樂~

    ReplyDelete