21 November 2013

[自家] 秋風起 -- 蟹,蟹,蟹


九月圓, 十月尖. 又到了食大閘蟹的季節了
聽聞今年當造的大閘蟹比往年的遲, 因為江蘇一帶天氣持續高溫, 至最近才轉涼, 所以現在才是最佳時機.

我比較鐘意食公多一點, 因為公的膏會比較綿一點.

今次的大閘蟹响華記永昌號買, 每隻5.5, 十分大隻. (附送: 黃糖, , 紫蘇葉, 蟹醋一支)


做法好簡單:-
1.     買回來用牙刷幫蟹洗白白
2.    凍水放入紫蘇葉
3.    水滾後放入大閘蟹, 肚向天
4.    大火20分鐘後便可食用.

~~ 蒸完出來就發現爆膏了

拆開後來一個近鏡給大家看. 超多膏呢
不過真實是沒有咁多膏的, 不知為何拍攝出來會比眼睇多一點膏.

買大閘蟹時一般到會附送紫蘇葉所以不需要另買.

蟹醋大多也會附送加一點薑粒就是薑醋了.


因為大閘蟹是屬於涼性所以食完一定要餅薑茶或花雕酒而我本身就超熱底的人所以不飲也沒什麼問題

10 comments:

  1. 我唔理公定毑有得食就得架啦~~~~
    但係..............我今年無得食........................

    ReplyDelete
  2. 你令我.....好想再食多次.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 食啦食啦, 我都打算再食, 我見你介食大閘蟹果間店, 原來有好多野買, 有好多TARGET 想買的野了, 下次入貨

      Delete
  3. 我都係鍾意食公多啲~~~

    ReplyDelete