4 December 2013

食過不停星星遊 -- 328加東叻沙

星加坡美食之叻沙. 絕對是不容錯過的美食. 叻沙有兩種之分 星加坡的咖哩叻沙 及馬來西亞的亞參叻沙.

是次到訪的是328加東叻沙.
Address: 51 East Coast Road
Opening Hour: 0800 – 22:00


今次旅程只品嚐了328加東叻沙, 雖然有好多人話名過其實, 某某店比她還要好吃, 但對我來說, 絕對好吃過香港所吃到的叻沙.

店舖位於東區, 並不好找, 所以建議座的士到達.  
但是的士司機完全不識位置, 幸兒一早有打印地圖.

牆上貼滿了明星海布, 果然深受明星客捧場.

叻沙有分大小碗.
咖哩色的湯汁, 強烈的椰香味. 雖然是咖哩色的湯汁, 但一點也不辣, 且湯底還有海鮮味.

湯裡有鮮蝦, 魚片而司蚶是另加的.
第一次食司蚶, 聽聞新加坡的司蚶是有管制的, 一定要新鮮才可出售.
(可是, 食完下午行程要取消, 不知是否食了司蚶的問題, 出現嘔吐情況)


星加坡叻沙內的麵條, 已剪短, 所以只要用匙但可進食, 不需用筷子喔. 十分適合小朋友呢~~~

湯底真是很香濃, 真的很讚!!!

下次去星加坡, 再去試其他叻沙美食

6 comments:

  1. Replies
    1. 係呀係呀, 真係好好味架, 所以去到SG 一定要食加沙

      Delete
  2. 我都去左呢間食叻沙呀, 湯底真係幾好味... 但你食完嘔吐咁慘?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好香好味, 我宜家仲記得呢個味道, 雖然之後都有食肉骨茶, 但我覺得係食咗司蚶先出事
      一去到小印度就唔舒服, 所以即刻座的士返酒店, 一入房就嘔了.

      Delete
  3. 我覺得好好味呀....而家仲好掛住呢?!
    無事嘛?嘔咁嚴重?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 真係仲好掛住果個味道, 嘔完瞓一陣就recover 了.

      Delete