4 April 2015

[曼谷] Cooking Class@Blue Elephant

出發前一早訂好cooking class
在曼谷有很多不同類形的cooking class, 但論名氣, Blue Elephant莫屬.
出發前必須在其網站留位, 因為太有名氣的關係, 所以太數都課程也是滿座的.


8:45準時到達先來一杯welcome drink, 付錢後就出發去當地街市.

她就是我地今次去market 的導師, 要知泰國天氣真係好熱, 她也要著長袖廚師服,見她汗流浹背, 真係超辛苦.

Blue Elephant 最近的菜市場要座一站BTS, 也就是在我住酒店附近.

第一站就是介紹泰國生果

煲湯通常會落圓肉, 即係曬乾咗龍眼, 我仲以為荔枝才熱氣, 原來導師話龍眼一樣熱氣, 不能多吃.

呢間水果店有各式各樣的水果, 導師買下不小給我們試吃.

芒果價錢便宜, 但樣子不太討好. 還是在超市買的比較吸引.

第二站就是介紹咖啡及奶茶.

導師給我們二選其一, 但不是我杯茶....太太太甜了

下一站就是雜貨店.

最上米黃色就是椰糖. 乾比濕可以放久一點.

E.. 導師手上是什麼???? 完全忘記...有無人可以話我知??

她推介的魚露, 我家一直都是用這個品牌, 但聽聞越南魚露更加美味.

, 通常用來做醬汁.

接著就在市場內逛逛.

估計已過最繁忙時間, 人流不多. 貨也不多.

地上超多蝦

好特別, 藍色蝦身. 而且超大隻.

後面有碎肉機, 估計D蝦係肉來做蝦餅的, 怪不得泰國蝦餅咁好食啦~~~

之後就回學校正式上堂

食譜及香草介紹

這位就是今次教cooking 的導師, 周圍都有電視, 導師會先煮一次.

之後就到我地入廚房, 份量已一早安排好.

時間過的很快, 不知不覺間2餸一湯就完成了.
結束後會有証書一張, 學員可在餐廳內品嚐自已的美食.

 第一次在外地參加cooking class, 覺得和不同國家的人一齊學習煮餸有趣又好玩.

2 comments:

  1. 我上次去曼谷學泰菜,超正超好玩,好值得上!

    ReplyDelete