17 September 2008

上海5日4夜之旅-- Day 1 (Part II) - Lunch @ Sens & Bund

去到酒店check in 之後, 酒店好好丫, upgrade 咗我地間房比我地


肚子都開始有點兒餓了, 我一早計劃咗去 Sens & Bund 到食 lunch



呢間係一間上海著名的米之蓮三星級法國餐廳, 要食dinner 的話, 實在太貴了, 雖然係米之蓮, 但係夜晚要食成千元以上, 我有係點肉痛, 所以知道佢有lunch set, 點都要試下


當然, 夜晚其實都貴得有道理的, 話曬都可以一邊欣賞外灘夜景, 一邊進餐喎


呢到的lunch set 有 2 course 同 3 course


首先來了小吃和麵包,十分很好食

 



 

餐前小食已經有咁多啦, 好開心, 樣樣野都咁好食, 賣相又得喎

 


之後, 我們點了 Oxtail lasagna with orange flavoured, citrus sauce and mango chips & Chicken soup with truffle, butternut squash, chestnut cream & sauteed seasonal mushrooms 作為 appetizer

 


 


Main course we choice Poached Codfishm chestnut and chicken soup, milk emulsion & Veal shoulder comfit with garlic and thyme, babv vegetables stuffed with green swiss chard.  兩個main courses 超好味

 



 

食到呢到, 真係好好好飽了, 仲有很多附送嘅甜點

 


 


食完之後, 我地仲出咗露台影相, 但是日天氣好差, 有d 模糊, 好彩之後個幾日都好好天

 

地址: 上海中山東一路18號外灘18號6樓

Tel: 021-6323 9898


No comments:

Post a Comment