7 January 2009

澳門之旅 -- Day 1 (Part V)

响酒店休息咗一陣之後, 又係時間出發了, 聽好多人話煥記海鮮飯店係好多人等的. 我地唔想等位, 唯有早一點兒食晚餐, 反正午餐都好早食, 而且我地當天又無食 tea.


我地大約六點鐘入去就座, 現場所見, 都已經有不小食客已開始進膳, 而且有d 都差不多食完



我地點咗呢到最出名的紅燒BB鴿 ($38) - 乳鴿皮脆卜卜, 好香, 好嫩



清蒸花甲王 -附檸檬 ($55), 好鮮甜, 清蒸d鮮味出曬來, 無花無假, 可借的係有一兩隻食到有沙



豉油皇中蝦 ($68) - 豉油好入味, 但係 d 蝦唔算太新鮮, 過得去啦, 但做得幾好, 如果用活蝦煮一定一流, 無得頂



最後我地仲點咗是日特價的上湯菜 ($8) - 真係又平又大碟, 可惜掛住食唔記得咗影相


呢餐食咁多野都係食咗 $13X, 係唔係又平又抵食呢


食完之後我地過咗對面的保健牛奶公司,佢已經有30多年, 自設牧場, 我地分別點咗姜汁撞奶同雙皮炖奶


老實說, 個個都話佢奶味較濃, 我覺得澳洲牛奶公司好食過佢



之後我地本想議事亭前地影燈色, 但係天公不個美, 開始落起雨, 所以我地決定去八百伴行下. 我細個果時香港都有八百伴架, 媽咪仲好鐘意帶我去行街街, 宜家澳門的八百伴搬咗, 由以前近港澳碼頭搬到新口岸附近, 共9層. 比以前大好多.


我地上次來澳門食過安琪兒三文治, 佢d牛角飽真係一流, 分量好大, 用料新鮮. 今次我地來到始地, 無打算再品嚐, 但不得不一提, 真係很好味


我地周圍行咗一陣, 超市的食品大部份都比香港貴, 但响超市個層無意中比我地發現老佛爺, 10幾人响到排隊買野, 佢都麵飽一d 都唔平喎, 例如朱古力角包要$15, 咁當然, 比得呢個價錢, 佢d飽都比正常的大一點兒. 排隊有仕有澳門中學生, OL, 家庭主婦同外國人, 我地好好奇係唔係真的咁好味, 所以點咗 new york cheese cake ($25)



聰明的我叫丙丙上去上一層的food court 到食咗先, 唔好番酒店先食, 唔係一陣比我地拎下拎下唔知攪成點



真係好食到不得了, 好香 cheese味, 好滑. 興幸我地下午無响mgm 到食cake, 因為我地一日之內會食2次cake, 唔係就會錯過了. 之後第二日, 我地仲食多次先離開澳門, 可想言之真係好味呢. 本來第二日想試其他, 但其他cheese cake sold out!!.. 好可惜



To be continued~~


No comments:

Post a Comment