5 October 2010

Miracle Flower

前幾日打去 mircale 到打算傾下幾時可以用乜花, 佢首先要我比20張bouquet 相佢, 你無睇錯我又無寫錯, 係20張, 在咁忙的日字入面仲要搵相, 希望我可以搵到啦, 唔單止咁, 佢仲要我比衫的相佢, 可能係睇下襯唔襯啦, 仲有backdrop的圖, 但可惜noel chu 係唔可以影相, 所以我真係搵唔比佢, 仲有係我backdrop仲有finanlize.


老實說, 雖然我真係覺得有點麻煩, 但係我又好appreciate 佢地呢棵熱誠, 如果我一早join 時佢同我講, 咁會比較好, 等我多點時間搵相嘛.


而家唯有再加多d 油, 開始明白點解人地話big date前會咁夜訓


2 comments:

  1. 唔駛20張都得架~ 我果時帶左6張咋~ 最重要係呢d相show到你的喜好就可以
    [版主回覆10/12/2010 00:06:00]oh really?!! 我真係R爆頭唔知响邊到搵20張比佢.

    ReplyDelete
  2. 對呀,其實即使在miracle自己的網站也可呀

    ReplyDelete