17 August 2011

簡單又易做的 -- Carbonara

坊間有好多人Carbonara 都是用上奶油的, 不過義大利Carbonara真正的做法是由培根, 起司及蛋組合成醬汁. 是不加奶油的.


培根通常是用pancetta, 起司就用 parmesan 再加上spaghetti, 真係再容易不過





做法:-
  1. Pancetta 切成條狀 (記得買意大利產, 味道同bacon大有不同), 唔洗加油, 直接下鍋便可, 因為pancetta 本身有油份.
  2. 加上準備好的蔬菜, 今次我用上韓國菇
  3. 加入預先準備好的spaghetti
  4. 加入大量的parmesan, 攬拌至每條麵都有融化的parmesan
  5. 最後加入雞蛋, 關火, 用鍋的餘溫把蛋攬拌煮熟

意大利麵的煮法:
  1. 1公升的水
  2. 加入10g鹽 (份量大約100g 的麵, 用 1L 的水加1%的鹽)
  3. 根據包裝上的說明時間把麵條煮熟
  4. 把麵條撈出來加上橄欖油, 要不然便粘在一起
  5. 如炒麵時覺得麵條乾身, 可加上剛才煮麵的水

4 comments:

  1. 為食二人組組圓17 August 2011 at 14:43

    好味呀!!!
    [版主回覆08/18/2011 09:19:00]我好鐘意食carbonara, 真係又好味, 又簡單

    ReplyDelete
  2. 哎呀哎呀....我最LIKE 食Carbonara 呀!!! 咁樣煮都幾簡單喎....好好味呀!!
    [版主回覆08/18/2011 09:18:00]係呀, carbonara 做法真係好簡單, 你都try下.

    ReplyDelete
  3. 可惜我老公唔太喜愛食意粉, 所以都好少整~ 
     
    [版主回覆08/18/2011 14:55:00]E.. 我老公都唔鐘意食西餐, 但佢都好鐘意食意粉.

    ReplyDelete
  4. 我平時真係落cream架...下次試下你呢個方法先!
    [版主回覆08/18/2011 14:56:00]買 cream 有時一包又用唔曬, 無來正宗係唔洗落cream, 對我來講方便好多.

    ReplyDelete