27 November 2012

稻菊另一分店 -- INA

人大咗, 食的野多咗,驚喜也越來越小, 還記得早幾年, 出去用餐有什麼不對徑, 只是默不作聲, 現在人老了, 事事都要據理力爭

稻菊一响係有水準的日本菜, 由第一間响royal garden, 之後進駐中環, 到而家响tko 開分店, 今次選址响tko holiday inn express, 而店名改咗INU, 走年輕的路線, 價錢也平一點點.

山長水進, 同丙丙去試新菜館, 因為沒有訂位的關係, 所以只有壽司枱.

店內環境走年輕時尚格局, 但枱與枱之間距離太近, 沒有酒店的水準, 好像一間高尚小小的餐廳而已.

先來熱毛巾, 但一點都不熱, 只是室溫.

套餐包括前菜, 新鮮, 算不上有特別驚喜



漬物 我無乜興趣, 丙丙話有益喎, 全吃.


我點的刺身, 餐牌寫有 金鎗魚, 海鯛, 間八魚, 三文魚, 牡丹蝦, 帆立貝, 油甘魚

刺身貨色普通, 而家幾冰凍, 以呢個價錢, 坊間可以食到海膽, 拖羅等

老公點的壽司定食--金鎗魚, 海鯛, 帆立貝, 甜蝦, 間八魚, 三文魚, 蟹籽, 三文魚, 加州卷
 

茶碗蒸味淡, 一點蛋味也沒有, 但算滑.


壽司飯味唔香, 只是普通而已




刺身上的牡丹蝦頭, 本來是新鮮上的, 但我叫佢地幫忙炸一下, 香口.
 

壽司定食還附有牛肉烏冬, 味道OK .但份量不算太多
何解另拍兩片魚生, 正當我review 一下我食過乜野刺身時, 發現得6, 而非menu上說的7, 立即通知服務生, 而這證據也交結了壽司師傅. 他們立刻補上給我, 我再睇丙丙的壽司訂食, 發現食物跟餐牌有一點出入, 但數量是正確的, 所以就始算吧. 如果因缺貨而另選其他食材, 應該告知客人, 而不是不了了知. 再者, 午餐定食種類不是太多, 是沒有可能弄錯的. 當我們發現有錯, 也跟隔離位客人叫佢檢查. 他們也發現小了一件壽司. 是有心定是無意???



最後來的甜品, 也是沒有驚喜的, 味道遠差於自己做的.


新張期內有9, 對我來說, 質數高於一切

1 comment:

  1. I did not even have the 10% off!
    [版主回覆03/06/2013 09:00:18]Poor~~~ anyway, won't go there anymore

    ReplyDelete