19 December 2012

不吐不快


不吐不快, 轉咗呢份工,係我呢生人做得最唔開心. 仲有2日過probation. 從未試過, probation 時考慮resign, 仲要唔止一次.


 


話說2個月前我已經問AM 31/12 號可唔可以放假, 佢話要問一下Sr. M . 問完話我知無問題. 咁因為未過probation 的關係, 所以system 唔可以請annual leave, 我怕佢事忙, 所以今日msg remind 佢我31/12 號放假, 但一直無回覆我.


 


而家的工作唔算多野做, 因為遲d 有同事大肚要頂佢d, 每次都係M 出聲佢先會pass d 野比我, 咁我都明白有d人怕你要取代佢. 我每次問佢幾時放產假, 佢只會話一月頭.


 


星期一下午四時, M 佢咗份check list , 寫大肚同事有幾多野pass 比我, 一睇之下, 只得2-3樣係做過, 其他都未曾接觸. 之後大肚同事先開始比佢手頭上的野我. OK, 無法啦,唯有努力咁學同跟. 問題不大.


 


可惜的是, 昨天M 走過來問我d 野跟成點, check list 比咗我未有24小時, 而且大肚同事昨天無番, 所以根本問不到, 我一問佢之下, 佢話如果無早產的話, 應該會在1 2-3號開始放, 所以叫我跟緊d (咁又唔早點比check list , !!!)


 


今天仍然努力對各同事的工作, M 又走過來問我做緊乜, 又問我又無同大肚同事跟, 大肚同事星期一佢比咗幾疊我, 咁我都要時間去消化, 唔通一樣野未做好就去做其他野咩.


 


最最最氣憤的是佢無啦啦走過來問:


M: 31號放假咩?


: 係呀


M: D野攪得掂架啦? (超不好的語氣)


: 打算對完呢D 會同大肚同事跟.
M: 你快D 好同佢跟啦喎.


 


如果覺得時間真係咁rush, 咁點解唔一開始早點比我, 到而家佢開始放假就日日响到push . 仲要行過睇我做乜, 一日問我幾次有無同大肚同事跟, 算點!!!!


 


好火呀, 要响到吐一下, 唔係人都顛


2 comments:

  1. 唔好唔開心啦!老細的通病..就係咩都叫你快d學快d跟,仲好似唔洗學就會識.仲有聽到你話話放假,就好唔爽!!遲d就慣架喇~~support^^
    [貓小玲回覆12/24/2012 11:11:19]同意呀! D老闆一講就要即刻做, 一早同佢請假時好似冇乜野, 但臨到放假前就會黑你面... 度度工作都有呢D難處呢~加油呀!
    [版主回覆12/22/2012 23:30:53]Thx, 可能職位高咗, 所以壓力也大,而且同事們都做咗10年以上, 所以好多野一講就知. 我要加倍努力先得.

    ReplyDelete
  2. 加油呀~~ 當你PICK UP到D野, 你就會有好日子過的了!! 加油啊!!

    ReplyDelete