29 December 2013

食過不停星星遊 -- 梁記(巴生)肉骨茶

行完坤成路之後, 就座車去下一個景點, 梁記(巴生)肉骨茶.

由坤成路出發, 行去Bef Koon Seng Rd 33號巴士便抵.

响星加坡座巴士真的十分容易, 而且有分段收費, 上車拍一下, 下車又拍一下, 得咗.

而每一個巴士站都有ID, 比如說, 我由Bef Koon Seng Rord (Stop ID: 82149) 而目的地ID Stamford Pr Sch (Stop ID: 01129). 只要你識數字就OK, 真係蠻方便啦!

下車後會經過Masjid Sultan, 此為星加坡最古老的伊斯蘭教堂
 我只在門口拍照, 因為入教堂, 衣服有嚴格的規定


金色的洋蔥頭, 真的很美喔!

終於來到馬來西亞的美食行, 梁記(巴生)肉骨茶, 馬來西亞的肉骨茶跟星加坡的不同. 葯苿會比夠重一點.

在星加坡要吃到馬來西亞風味的肉骨茶不多, 此乃其中一間.

肉骨茶價錢不便宜, S$6

一鍋上, 有生菜同油條

雖然是一鍋, 但分量不是太多, 湯汁十分多, 同來送飯就非常捧.

 肉骨大約3支左右, 本以為很重的中葯味, 非也!
所以有點失望, 反而之後吃松發覺得更加好味.

梁記(巴生)肉骨茶
Opening Hour:11am to 9pm (Mon Closed)
Address: 321 Beach Road (Junction of Sultan Gate and Beach Road)

2 comments:

  1. 我覺得馬來西亞肉骨茶好飲d

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我星期二睇J2介紹馬來西亞肉骨茶, d 顏色同我响星加坡食到果到馬來西亞肉骨茶好唔同. 真係要去KL 到食正宗的.

      Delete