27 January 2014

食過不停星星遊 -- No Signboard Seafood 無招牌海鮮

是日去完Universal Studio 之後, 就出番去Vivo City 到食蟹.

講番先, 本來去到Universal Studio 係超好天的, 但之後就超級大雨, 果然我係黑仔王.

第一天食過Jumbo Seafood Chili Crab, 而今次就試無招牌海鮮的Pepper Crab.

Pepper Crab – 份量無Jumbo 咁大, 好重的胡椒味, 好香同夠辣, 但我個人比較鐘意Chili Crab 多一點, 但老公就鐘意Pepper Crab.


Salad Yao Tiao – 油條內釀入蝦膠, 表面灑上芝麻, 炸香後真的食不停口. 超讚!!

炒豆苗我很喜歡吃豆苗, 但呢一種溫室豆苗真的不喜歡.

最後來個炒飯,乾身, 米比平時吃的大粒, 不記得是什麼炒飯了,  印象中沒太多的餸.
而且覺得自己炒好吃一點 (永遠覺得自己做得好. HA!!!)

4 comments:

  1. 我都有去無招牌食, 去左Clark Quay果間, 有二人餐, 好正, 好豐富! 但有同事去另一間分店, 唔知係咪果日冇晒大肉蟹, 俾左D類似花蟹俾佢, 勁蝕....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 乜原來Clark Quay都有呀, 我plan 行程時打算由universal studio出來就食, 所以搵最近的. 唔係呀, 比花蟹, 太過份了.

      Delete
    2. 無招牌都有幾多分店架~ 我果陣住Clark Quay, 又係去完universal studio返酒店沖個涼就去食喇~

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete