6 February 2014

再遇 ● 辛安東元祖奶奶雞

在首爾旅行, 隨處都找到辣炒雞, 但無香港要打到就不容易了. 上回在首爾旅行, 吃過安東雞之後, 對此念念不忘.

雖然早前在香港有分店, 但是位於旺角, 對我來說不是方便, 幸兒幾個月後在銅鑼灣有分店 (灑花)
店內貼上辣炒雞的報道, 大部份食材都是由韓國直接入口 ()

店內的橫裝也是韓國風味. 感覺身處在韓國.

點了真露煮大蜆$68

水煲上, 好特別!!

蜆肉鮮甜, 真露味不算太重, 適合我呢啲不渴酒的人.

: 辛安東元祖奶奶雞 $178半隻 ($258全隻)
我倆二人不太肚餓的關係, 只點了半隻. 大家不需要怕H9N1, 因為雞隻是來自韓國的.


炒雞有分無辛, 小辛,中辛, 及激辛. 點了小辛, 因怕太辣. 初初吃覺得一點也不辣, 過了一會兒便開始覺得辣了.


除了雞以外, 還有很多蔬菜, 冬菇, 馬鈴薯, 胡蘿蔔, 翠肉瓜, 洋蔥等.

重點就是冬粉, 因為的沾滿醬汁, 煙韌滑溜, 辣辣的, 超好吃.

大愛這間餐廳, 當你想吃韓餐, 呢間真的是推介之一.

地點: 銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場七樓



10 comments:

  1. Replies
    1. 我鐘意食韓國菜, 所以覺得特別好味.

      Delete
  2. 我哩排睇滋味行, 就好想韓食呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好鐘意睇滋味行, 由第一輯睇到佢而家第三輯. 明天又有啦, 記得睇!

      Delete
  3. Little Ting Ting你好,

    首先祝你新年快樂, 馬上得意! : )

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete
  4. 好似幾吸引喎,揾日要去試

    ReplyDelete
  5. 好想去試~~ 有得訂位嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. 我有訂位架, 但呢期星星熱, 唔知會唔會多人去咗.

      Delete