9 November 2010

王太です

貴人出門招風雨, 星期六的大日子在風雨中度過.


幸兒下雨只是去到14:00 左右, 其後的外景也順利完成


今次真的十分多謝一班好兄弟姊妹, 真是無言感激


HM 會响聖誕節先會去, 現在回一回氣先, 因為較早前太懶了, 去到最後2 天的DIY 先完成. 本來在場賓客有小小惟意小妹的DIY, 但多得丙丙在台上一讚, 變成多多惟意.


婚禮事宜遲 D 再同大家分享, 因為現在忙於新屋的大小事項.


仲有係HM 的行程仲未plan, 真的要快手先得,唔係一陣連hotel 都無得住. 


9 comments:

  1. 恭喜哂!! 我都順順利利成為梁師奶la~
    [版主回覆11/10/2010 09:58:00]美心不足係當天有小小雨..
    恭喜哂...

    ReplyDelete
  2. 王太~~~你好!   出年唔洗派利是比係喇..
    [版主回覆11/10/2010 09:59:00]咁你幾時生呀, 要派利是比你小朋友喎

    ReplyDelete
  3. 但大家都可以順順利利完成, 賺左ga la~
    [版主回覆11/10/2010 13:20:00]咁都係...

    ReplyDelete
  4. 恭喜呀!!!! 小丁丁......榮升靚太.......
    [版主回覆11/10/2010 13:20:00]多謝, 大家都係靚太

    ReplyDelete
  5. 恭喜恭喜~~~ 咁快d在honeymoon前寫哂婚後感比我哋睇~~~ ;)
    [版主回覆11/11/2010 08:59:00]會呀, 唔係到時唔知寫乜先, 但呢幾日都好唔得閒, 要plan 行程
    你都好快到big day 啦. 加油

    ReplyDelete
  6. 恭喜哂!! 恭喜哂!!
    [版主回覆11/13/2010 23:13:00]多謝多謝, 好快到你啦, 你要加油呀.

    ReplyDelete
  7. 恭喜恭喜, 仲要搬屋同 honeymoon, 有排忙
    [版主回覆11/13/2010 23:13:00]係呀, 都幾忙...要快手先得啦

    ReplyDelete
  8. 恭喜晒!!! 快d plan honeymoon行程喇!!
    [版主回覆11/17/2010 09:29:00]planning 架啦, 我最後都唔去瑞士, 因為本來打算去4日, 但頭尾又無咗d 時間, 仲有果邊車費唔平, only 瑞士+上雪山都幾k 一個人. 仲有我由london 座飛機去瑞士又要差唔多2k (因為peak season) 所以都係下次先去了

    ReplyDelete
  9. 都好既...去瑞士4日唔夠玩呢~ 咁而家會去邊呀?
    [版主回覆11/17/2010 09:36:00]london, cambridge, bath, stonehenge
    paris, st. michel

    ReplyDelete