23 November 2010

從未出場的證書套

本來一心打算去訂盟的證書套, 但好早之前佢已經唔幫人做, 只怪自己唔一早去訂


响網上search 咗好多證書套, 但都係盟果個最靚. 反正都係唔靚囉, 不如自己做一個合心架啦


第一次做的手工無出面咁好, 但自己都好滿意了, 又係自己無時間唔跟下oliva學, 唔係就會更加靚. If 早一年前比我識佢, 我會有更多的DIY. 所以我講過, 等我HM 番來一定要跟佢學下scrapbook.


 


簡簡單單, 我倆的名+日期. 左邊用上哩士花邊.


哩士花邊响南昌街有好幾間專賣花邊的, 但原來oliva 都有得賣, 仲要係好靚tim, 總之就唔洗搵得咁辛苦


至於我地個名, 係用上Swarovski水晶, 因為d 字太slim, 所以用上最細的Swarovski水晶


原來黐呢d 野有支叫萬能筆, sales 又唔介紹比我地喎... 太過份了. 等我仲黐得好辛苦.



入面呢張紙係响oliva 到買的, 好靚, 品質又好, 果然係一分錢一分貨



哩士上加上白色Swarovski 彩角珠



zoom 近一點給大家看



最後再來一張完成圖. 真係花咗好多時間响呢本野上面, 但係註冊處話一定要用佢地果本喎... orz



No comments:

Post a Comment