27 November 2010

Guest Book

其實MDW 有送到簽名布比我, 但我一開始就唔多鐘意


但係丙大人又唔想我 DIY 喎, 去到最後一個月, 佢見到都係咁唔鐘意, 就答應比我 DIY 一本簽名冊啦


呢本風琴簿係响PRINTS 到買的, 佢有2種唔好款, 一隻個面係有pattern. 而另外一隻就係無的. 我就係買咗後這


簡簡單單, 同證書套同出一轍. 我倆的名 + 日期 + "Thanks for sharing our happiness"



空白的內頁我就做咗個印, 用無色stamp pad +紫色閃粉同熱溶搶


呢個印係响雅寶印章公司http://www.ablestamp.com/seal.html 到做, 真係又平又抵, 加$10 就可以送貨, 真係自己去的車費都唔得呀.



上面印咗我地個名, 而下面就用咗無色stamp pad +金色閃粉同熱溶搶來印個囍字.



另一頁就上面係個囍字, 下面個印咗個心型love



這就是我地簡簡單單的簽名簿了, 我打算第一頁會加番我地的相, 而最後一頁會印番 guest list, 因為怕約干年後會唔記得佢地草書的簽名


No comments:

Post a Comment