8 March 2011

Honeymoon 英法 - Day 1.1 (Heathrow Airport)


2010年12月25日(Sat)  - 2010年12月26日(Sun)


上機前係咁check 住飛機有無delay , 可唔可以準時抵, 會唔會去咗其他city, 一時之間又要有2手準備, if佢去咗愛丁堡都要知住邊, 點先可以落番倫敦. 又怕行李拎唔到, 所以hand carry 日用品  





今次係我同丙丙第一次去咁耐旅行, 仲要去咁多日, 講出來都失禮曬. 明明係11:30 起機, 但我地4點幾5點就出發去機場, 因為打算去食下晚飯先出發, 丙大人話之後咁多日無得食中菜 (佢係超唔鐘意食西餐的人), 所以就去咗機場的翡翠拉麵小籠飽到開餐.


 





算係咁啦, 起飛都算準時, 一上到機就派飛機餐, 見到份飛機餐都無點掂過就比番佢地, 因為一睇就知唔好食. 原來維珍餐飲服務係比國泰差好多, 無小食, cup noddle. 全程得晚餐同早餐仲要係唔多好食.


5:00準時降落, 大約係 -1 , 黑仔王的我又點會咁順利見, 雖然好快check-in , 但等行李都等咗好耐下, 佢地個機場都幾舊下, 時而正早, 已經無其他航班抵達, 但都等咗20mins 先拎到行李.

我地跟指示去tube , omg… 因為x’mas 的關係, 所以要7:30 先有第一班車, 本來之前想上網睇下佢地的timetable, 但出發前都未公報. 咁無法啦, 唯有行去terminal 1 睇下有乜食先.


 


不過都叫做好彩, 去到剛剛有一間開門, 餓咗咁耐當然係食下佢地超大份的早餐啦. 丙丙點咗english breakfast, 而我就點咗pancake + bacon. 飲品要另外點, 喜歡飲奶茶的我就點咗PG tea, 丙丙就要hot chocolate.


 





好明顯佢地真係即叫即做, 因為都等咗幾耐下, 丙丙話呢個english breakfast 係佢响英國食最好食的一間, 比起crown 仲要好食見佢咁鐘意食, 所以响結婚3個月就都做咗差唔多一樣的早餐比佢. 至於我的pancake, 其實都無乜特別, 係比M 記好食一點點.



第一餐就用咗GBP 17, 你都咪話唔貴...



黑你王的我又點會咁順利呀, 07:20 到達車站等開閂, 但係...竟然有壞消息, 就係壞車呀, 聽講話佢地成日無啦啦會close 車站, 又會無啦啦有條線close 咗. 無tube 出市區... 咁點好呢?


走來走去問咗好多information counter, 佢地一係答你唔知, 一係叫你座的士, 唔係我唔想座, 但係唔值呀嘛, 又唔知太約要幾錢, 之前本來我想25號到, 一問之下座的左要$500/person 喎, 我又唔知本身係咁貴定係因為假期而加價, 最終我地走去睇下出面有無巴士啦... 時而9點幾了. 都叫咗好彩, 見番地鐵話closed 咗的職員, 佢地話地鐵開番partly, 咁我地可以响到其中一個站再轉其他線去我地的目的地, 雖然係轉來轉去, 但總叫去到呀.


入閂啦...



地鐵車箱, 只有係呢到的途中見到有雪架渣.



大約40 mins 到咗我地的目的地earl's court road. 睇下, 關門大吉. 但明明仲有線係可以通架喎, 但都唔比人入.



我們的房間.. e.. 讀者門真對不起, 有點亂, 因為太熱又著得多衫, 所以9秒9除咗外衣...



以$1000 來計, 呢間房都算唔錯架.



窗外的景色...



丙丙同我都唔係好肚餓, 但係已經去到食飯時間啦喎, 酒店附近有kfc, 佢話要try 下喎, 但係... 呢一餐.. 都唔平喎, 得個幾件雞.



再續~~~


伸延閱讀


Honeymoon - Day 1 (Part II)


3 comments:

  1. 連果d機場express都冇得搭呀? 我都試過無啦啦話close左個站呀...所以都唔係你黑仔既...
    [版主回覆03/09/2011 09:25:00]express 好似有. 但佢地叫我地去咗paddington 再轉taxi. 轉來轉去好似好麻煩咁, 所以睇清楚d先決定.因為車票都要成$200一個人, 再轉taxi 又唔知幾錢

    ReplyDelete
  2. 杯hot chocolate好似好正咁喎....最鍾意有棉花糖o係朱古力上面!!!
    [版主回覆03/09/2011 09:26:00]yeah!!! hot cho 一定要加棉花糖先好飲呢. 但就甜咗d 囉

    ReplyDelete
  3. 你個遊記仔細成咁, 唔知要寫幾多篇呢  
    繼續努力~
    [版主回覆03/10/2011 09:13:00]我估百幾2百篇應該出完架啦....
    因為我打算做番本fotobook, 所以咪打多d 囉... 唔係我呢個老人痴呆好快乜都唔記得曬....

    ReplyDelete