1 March 2011

Honeymoon -- 英法之旅@序及酒店篇

先講住宿方面, 歐洲的酒店普遍比亞洲為貴, 要住咁多日唔可以下下都住太貴, 一些叫做比較好的都要2K+


至於我的選擇當然係, &方便啦


英國酒店選擇先決條件:-


1.      piccadilly line – 由機場去酒店唔洗轉車呀嘛, 又上又落又要行樓梯, 仲要個行李係超重 (冬天去樣樣都會帶多些, 仲要之前係大雪喎).


2.      zone 1 – 座車方便d, 地鐵車費係以zone 來計, 大部份景點都响zone 1 , 所以住這區是最理想.


3.      Lift – tube map 到你會見到邊個站有lift, 其實 piccadilly line 大部份都有lift or 電梯, 只係無show 出來, 就算真的要行樓梯, 都唔會太多級, 其他線的站真的行到要命架.


4.      可轉其他線 – if 你個choice 果個唔係轉車站, 咁就下下要座去其他站先轉車, 費時失事.


5.      Hotel 一定要有lift – lift 的話要拎行李行4, 你都咪話唔辛苦 (雖然一定係老公拎, 但我都唔想佢辛苦架)


6.      要有暖氣其實外國的酒店一定會有, 但係我聽閒有一些酒店去到夜半會因為慳電而關掉暖氣. 有見及此, 我會選擇集團或的酒店 (p.s. 夏天去的朋友記得check 清楚有無冷氣, 因為好多酒店都無冷氣架


7.      上網去咁多日有得上網同屋企人skype , 又方便又save $$$


8.      地鐵站附近我應我係懶人, 行多步都唔想行, 試想想玩完一日回酒店仲要行超遠, 真係十萬個唔願意. 所以必選below 5 mins from tube.


9.      Price – 上文提及要平, even 唔平都要大割引, 以下幾個網站可以幫到大家


a)      www.travelzoo.co.uk佢會不定時有discount notice, 我响法國的酒店都係响佢都睇到discount, discount 有幾多??? 上次就50-60%, 你都咪話唔抵, 由原來近$4k 一晚到拆後around $1600 一晚. (可惜係通常discount 都係出發前2個月先有, 所以suggest 大可以先book 有得fully refund 的酒店, 先到有discount cxl 之前個booking)


b)      http://www.hotelscombined.com / http://www.wego.com – 2者皆是旅遊搜索引擎價格比較. 佢地當中包括咗無數的網 (e.g. booking.com, hotel.com, otel, agoda ) 一次過compare 所有web 咁就知邊到可以買到平酒店啦.


c)      www.tripadvisor.com响呢個網站可以睇到住客對酒店的品評, 無論好與壞都一目了然, 仲有ranking tim.


巴黎酒店選擇先決條件:-


1.      以上point 3-7 其實可以用响所有國家.


2.      巴黎我會選擇住zone 1, 2 & 8. 一來旺d, 2來無咁雜. 出入買野去景點通通都超方便.


講咗咁耐, 要講下我所選擇的酒店了


1.      維珍package 包咗2晚酒店, 一早鎖定目標要住earl’s court / Gloucester road / south Kensington , 其實選擇唔多, 所以最後book Best Western Burns, 真係超方便, 由地鐵行番去酒店只需2mins, 附近又多餐廳同快餐站, 仲有係Marks & Spencer (佢地d 果汁好好飲架). 佢地的早餐有好多選擇, 仲有房內有free wifi.


2.      由於我地好遲先book euro star, 所以都比較貴, 為咗折省金錢, 所以去法國前一晚就轉咗住kings cross 附近的酒店 -- Hotel Megaro


呢間酒店真係超方便, 响正車站對面, 過條馬路就ok. 要不然座6:50 車的我都不知怎樣才去到車站呢 (因為聖誕節的tube 未必有咁早開車)


呢間酒店的保安都唔錯, 唔知係咪因為近king cross 所以多些閒雜人, 所以入酒店lift 之前要拍咭. 感覺上安全好多. 房內處有free wifi.


3.      巴黎方面我就選擇咗住Champs-Elysees -- ASTRID HOTEL 呢間酒店唔係集團式, 比較地道. 好處係一出地鐵站直行就到, 從酒店窗外可看到Arc de Triomphe, 呢一點值得加分, 但係佢地早餐地方比較細, 有機會要定位, 仲有服務生乜不足. 房內處有免費上網服務


4.      因為之後會去St. Michel的關係, 所以要找一間比較大一點的酒店, 咁寄存行李都安心d, 仲有咁多日食同一份早餐, 你唔悶我都悶啦. 所以之後我地轉咗去Hotel Rochester, 呢間酒店又大又方便, 仲有好多日本人住. 唔洗100m 就去到地鐵, 方便程度唔洗我多講. 早餐方面有很多的選擇, 仲有parma ham tim. 最值得一提係佢地早餐係去到14:00 當午餐都仲得. 房內處有免費上網服務


5.      St. Michel的酒店我選擇咗响城內的Le Mouton Blanc, 因城內行去城外的酒店大約半個鐘 , 你都咪話唔遠. 呢間酒店都無乜好comment, 因為响城內都酒店唔多, 所以都不可以有太高的要求吧, 但求是但住一間便是了. 可惜我去St. Michel前一夜開始病都七彩, 所以都無氣力遊覽


6.      去到英國回程都最後一間酒店 -- Crowne Plaza Kensington, 呢間酒店响Gloucester road, 由地鐵站行去酒店大約50m (haha 大家係咪覺得我超懶呢?) 住呢間酒店最大的原因係佢有英式早餐提供. 美中不足係佢地房內無free internet, 只有酒店大堂才提供免費


順帶一提, 好多酒店佢唔會自動自覺咁比上網password, 所以記得check-in 時問呀~~


3 comments:

  1. 我係準新娘子,,可以add我嗎
    [版主回覆03/04/2011 09:29:00]added~~

    ReplyDelete
  2. 資料好詳細呀~~~
    [版主回覆03/07/2011 14:04:00]希望幫到有需要的人, 因為plan 行程係好辛苦的.

    ReplyDelete
  3. 我會在7月到London , 住Holiday Inn London-Kensington Forum , 請問 Gloucester Road Station 有無 Lift 呢 ? 謝謝 !
    [版主回覆06/25/2013 20:38:48]you're welcome 係呀, 無lift 真係想死呀~~
    [edmund回覆06/25/2013 18:14:36]原來有的 , million thx ar , 我睇tube map 無顯示有, 所以好驚law住2個大喼行樓梯.
    日後有問題都想請教您呢 , thx again !
    [版主回覆06/25/2013 18:06:59]yes. u can find the info from their web
    http://www.tfl.gov.uk/gettingaround/stations/1000086.aspx

    ReplyDelete