20 March 2011

Honeymoon 英法 - Day 1.2 (Harrods, Regent Street, X'mas Market)

話曬飛咗咁多個鐘, 唔多唔小都會有jet lag, 所以day 1 都唔會太多行程


出發前無做足功課, 以為第一日harrods 就太減價, 原來當天係closed, Harvey Nichols 就有開, 去到下午好多超減價貨已經無曬

Harrods 的外觀真係好靚~~~


PAUL 係我最喜愛的包點之一, 無論去到上海, 台灣都無去嚐嚐. 唔知香港何年何月會有呢?



去食完PAUK Bread 之後, 再去pret 到買果汁飲. 價錢同响香港差唔多.



提外話 --見到救護車要9秒9走開, 因為佢地係cut 來cut 去, 唔會理人, 唔似hk 果d. 真係見到都驚.



响knightsbridge 買唔買到, 見到有車就座咗去piccadilly circus. 見到呢個大電視, 即時有d 掛位新宿呢~



聖誕期間Regent Street 的燈色係最靚的. 的確影出來無眼睇咁靚.



响Regent Street 到到處都見到減價店舖, 但係GBP 對HKD 實在都幾貴, 好多野在港消貴會仲平, 仲有佢地2010年係17.5% tax, 去到2011 就20% tax 了.



又到食dinner 時間, 其實都可以叫earlier dinner, 佢地都好早天黑. choice 咗hk 都有的pizza express



Pollo Pesto - GBP9.15 (有chicken, mushroom 等)



Four Season - GBP8.9 (有mushrooms, pepperoni, anchovies & capers, mozzarella)



我好鐘意咗hk 食pizza express 架, 但去到外國發現味道唔同, 可能呢d 先叫正宗啦, 但係我都係比較鐘意食hk 果間多d.


食飽飽之後, 我地就去左christmas market. christmas market 通常都係响聖誕之前完結, 好彩 hyder park 仲有.



christmas 係源自德國, 其實係好似香港的嘉年華.



一入門口, 先來個聖誕老人...



鹿都係聖誕節主角之一



wow~~ 真係好多人, 可能平時佢地都唔係好多節目啦, 所以响呢到佢地玩得好開心.



話明係德國聖誕市場, 又點小得呢d 德國腸呢. 嗱, 真係貴架, 一條賣GBP4. 大約為HKD50.



唔止一間有德國腸賣, 但間間都好多人食喎. 可想言之佢地的消貴係高過我地好多呢



除咗食之外, 仲有好多小飾物, 睇的人多, 買的人小. 但都好精美



嘉年華又點小得呢D 小朋友喜歡的旋轉木馬呢.



唔係種類的game, 呢d 全部都係另收費



但無啦啦又點解又鬼屋, 又唔係哈啦喂. 真係唔明, 但呢個係超受歡迎喎.



响呢到hea 完都好tried 了, 早d 番酒店休息, 明天開始就係緊密的行程.


伸延閱讀


Honeymoon - Day 1 (Part I)


5 comments:

  1. 凍嗎?
    你去既時候大減價,好正呀!
    [版主回覆03/21/2011 09:21:00]ok 啦, 唔算太凍, 佢地有暖氣, around -1 度
     
    係呀, 但係我地頭果幾日無買野, 因為仲要去paris, 但去完番到london 好多野都無曬, 所以最終都係無點買到.

    ReplyDelete
  2. 巴黎多唔多野賣 ? 倫敦同巴黎邊到多 d ?
     
    我只知巴黎好多美味食物
    [版主回覆03/21/2011 09:42:00]咁要睇下你想買乜啦...

    ReplyDelete
  3. 我上次去london都諗住試下當地pizza express,點知食完個感覺同你講嘅一樣,都係香港好食啲。
    [版主回覆03/21/2011 13:20:00]yeah~~~ 原來有人同我一樣, 唔知香港果間係咪港式咗, 總之就係合我口味啦.

    ReplyDelete
  4. 原來Hyde Park有christmas market呀~ 我果次聖誕節去, 乜都收晒...都冇乜聖誕氣氛啊! 我鐘意呢d market呀...好歐陸呢~
    [版主回覆03/23/2011 10:56:00]無記錯佢係開到1月3號, 下次你可以去佢地official web 都check 下.

    ReplyDelete
  5. 20% Tax   好過搶.... 歐洲靚就係靚, 不過消費水平真係太高太高... 想當年我去歐洲, pizza 都食唔起, 最後瘦到得返棚骨返黎  
    [版主回覆03/28/2011 12:31:00]係呀, 仲要佢tax refund 唔係fully 20% refund.
     
    你已經好瘦架啦喎. 得返棚骨咪好似.....

    ReplyDelete