18 November 2011

煲湯煲

我係一個好傳統的人. 甚麼氣壓煲, 真空煲我都不會用. 因為總覺得煲出來的湯水無咁好飲


 


過住一年, 同過2個瓦煲, 一個係响家品店買. 二百多元, 但係煲咗幾次之後, 煲身變黑. 不知是否有毒的關係, 所以沒再用了


 


之後老爺買咗個日本品牌的瓦煲, 但係不知甚麼原故, 破裂了.


 


現在正在物色一個中式煲湯煲, 本來想買Fissler / WMF 鋼煲, sogo 減價不多, 好像不抵, 好後悔上次永安減價時沒有買.


 


丙丙就想買岩煉養生鍋, 但一個6L 的養生鍋比平常的大幾陪, 我家不是大, 沒太多的空間.


 


唔知大家現時係用邊隻品牌的呢?


 


4 comments:

  1. 不如買Staub 28cm啦,夠鎖水,煲10碗飲10碗~~~~ 好正嫁!
    [版主回覆11/18/2011 16:17:18]28CM 即係幾多L 呢?

    ReplyDelete
  2. 用湯煲D湯會好飲D GA.....
    [版主回覆11/18/2011 16:17:35]係呀係呀, 真係好唔同味架

    ReplyDelete
  3. 我都係,之前用Tefal 24cm不鏽鋼煲,用左一年,最近煲粥黐底清唔到,老公話再用唔健康要再買。
    想買個平平地,我睇到黎緊一田特價WMF 28cm不鏽鋼高身湯鍋,原價$2000,特價$980。
    個款都幾靚:http://www.yata.hk/tch/promotion.php?hid=25012。
    [版主回覆11/21/2011 11:51:38]sogo 都係賣980, sogo card 仲有5% off, 一田反而有一田card 都無得平
    之不過. 28cm 真係大到呢.. 24cm 就幾好, 因為鋼水唔同, 所以賣3600, 有8折
    但之前Fissler 响永安只係賣22xx.佢的鋼水同wmf 差唔多, 一樣係咁重手.
    我最後都係買咗岩煉養生鍋, 因為只係6百幾.

    ReplyDelete
  4. Rasonic 有個電的紫砂湯煲唔知岩唔岩你呢?! 不過我唔係用緊, 只係買左佢的燉盅..你可以研究下
    [版主回覆11/21/2011 15:10:31]thx. 我最終買咗岩煉養生鍋, 因為平..

    ReplyDelete