5 October 2012

Kimchi 國七日食玩之旅 - Day 1.3 (北村, Amandier, 仁寺洞)

下一站就係北村8, 我一早响網山找了要行走的路線, 之但係太細的關係, 所以都會到Information center 到拎番一張地圖

沿途都有指示牌, 所以唔會走錯路







北村係首爾最具代表的傳統居住地
, 來到首爾, 一定要感受一下, 富有文化色彩的韓屋, 不過緊記, 不要空著肚子, 因為上上落落, 都蠻花氣力的.



地圖可於: 北村檔案 à 北村出版的資源 à 探觅隐藏的北村’ (北村韩屋村徒步旅行自助游手册)

話明北村8, 當然有8個指定地點啦, 我行的次序為8 à 7 à 6 à 4 à 5 à 3 à 2 à 1 (紅線)







丙丙對呢八景覺得無乜特別
, 而我就無一景點都想走走, 多點時間拍攝, 有好多景點都要花蠻多的時間才找到, 每一景點都有”PHOTO SPOT”, 官網話企响上面就可以拍攝到最佳景色.





八景最主要都係影下佢地古舊屋, 其實八景又真係差唔多

呢到可以影到首爾塔, 又真係好靚. 人太多, 等咗好耐都係咁多人, 如果無乜人的話, 應該影得好靚







全部建築都以木為主, 到今時今日都可以保留到咁完整, 實在難得





行完八景, 消耗了好多體力, 所以又係時間食TEA . 今次選擇了近八景的Amandier, 見到台灣博客話佢的Ispahan 好似法國的 Pierre Herme , 唔係嘛, 我對法國個Ispahan 真係念念不忘喎, 必試.



可惜ispahan 賣曬, 所以只係買了marcoon, 之但係, Pierre Herme差好遠好遠喎




再試另一個so皮批, 好味





而另一個拿破倫就只是一般而己





cake 又點小得coffee , 韓國有大大小小不同的咖啡廳, 我唔係一個成日飲咖啡的人, 之但係真係好飲. 其實咖啡味唔太多. 所以大愛




接下來到另一景點仁寺洞的商場, 入到去感覺有點樣石硤尾的藝術中心. 每一層其實都有主題, 好喜歡佢地會碗碟, 但由於行李太重的關係, 所以無買的, 下次有機會再購. 手工藝件件都好美, 有時間可以响到花點時間, 慢慢睇, 慢慢選擇



最有趣是
商場外的小吃店, 唔知呢d 係乜東西, 但很多人買 (大部份都是遊客) 單睇賣相, 我估不是太美味, 所以無買到. 除始之外, 附近仲有好多占卜的店舖. 但外於言語上的問題, 所以都不會光顧




No comments:

Post a Comment