7 May 2011

Honeymoon 英法 - Day 2.2 (Westminter Abbey, Big Ben)

寫呢篇野時有D 唔開心, 主因係發覺HM 啲相有d 唔見咗, 明明係有影到, 可能係影咗响丙丙的iphone, 但早前死機, 佢有無得閒backup d 相, 就咁就無曬


去完Buckingham Palace, 我地就去食lunch, 附近有開的餐廳唔多, 而且我地唔太肚餓, 所以最後去咗Mcdonlod. 唔知係呢間唔好食, 定係跟本英國的麥當當係超唔好食, 佢地個飽有點似發水麵飽. 仲有係大家唔好再話HK 的飽細隻, 因為果到的Filet-O-Fish 同HK 差唔多, 可能仲細啲TIM. (圖片在丙丙手機 -- 不見了)


食飽就去王子大婚地點 -- Westminter Abbey


我地無比錢入去呀, 由於我唔係天主教徒, 所以決定唔比£16.00入場.


最近都可以响電視睇到入面的情境



從另一角度看



當天夜晚特別走去拍番夜景.



轉個彎就係Big Ben了, 時而14:30


 



Big Ben 隔離就係House of Parliament



夜晚開咗燈靚好多, 但係影呢幾張相差D凍親.



日與夜的London Eye -- 錯過咗呢日上london eye, 之後唔係落雨就係大霧, 所以最終都無上到去.



No.10 downing Street -- 天書話呢個係景點之一, 必去喎, 但係唔入得架喎, 有乜睇呢, 只見門口超多人影相, 反正順路, 唔理三七二十一照影!!



頭先等咗咁到都同唔到士兵影相, House Guards 呢到會座定定比你任影, 可能太多人影的關係, 隻馬見你舉起相機就自動對鏡頭



差唔多到全日最後景點 -- Admiralty Arch.



之後我地就去咗尋日無開的Harrods 到血拼, 但人太太太多, 跟本乜都睇唔到, 真係第日再睇過啦.


是日晚夜 -- 倫敦唐人街中菜館



呢間店都幾多人, 價錢當然唔平啦, 我地足足等咗個幾鐘先有得入, 店名唔記得啦... 唉! 咪又因iphone 囉.



伸延閱讀



Honeymoon -- 英法之旅@序及酒店篇


Honeymoon - Day 1 (Part I)


Honeymoon - Day 1 (Part II)


Honeymoon 英法 - Day 2 (Part I)


1 comment:

  1. 其實西敏寺好值得入去的
    上次同朋友去, 佢一定要去唐人街既旺記食野, 英國既麥記係唔好食, 我第一次跟團時, 個領隊有講, 所以上次我地經過都冇去食呀 !
    唔好唔開心, 唔見左多唔多相 ?  下次有機會再去過啦 !
    [版主回覆05/08/2011 23:19:00]旺記我都有聽過.   係超唔好食, 仲以為外國會好味D, 但來唔係.   有機會想去其他地方.

    ReplyDelete