30 May 2011

Honeymoon 英法 - Day 3.1 (Tower of London, St. Paul's Cathedral)

2010年12月28日(Tue)


食過早餐座tube 去到 Tower Hill 雖然有13個站, 但話咁快就到.


大家都睇到個地下係濕的, 其實係落緊雨, 由underground 跟指示就到.



好大的城堡呀, 好多人話入去無乜野睇, 都係睇下d 珠寶咁, 最終去到決定都係唔入去, 因為入場費都唔平.



從另一角度看的Tower Hill



來個close up, 真係幾靚, 但天氣不美, 拍不出靚相, 途中仲有人搵我地當沖model tim



來個close up, 真係幾靚, 但天氣不美, 拍不出靚相, 途中仲有人搵我地當沖model tim



過咗對岸之後, 直行大約10mins 就見到London Bridge


London Bridge is falling down, falling down…由細唱到大


期待以久的london bridge 即張呈現眼前.




Oh.. my god!! 乜呢條就係london bridge, 超失望



Close up 比大家睇, 呢條真係貨真價實的london bridge



我地無過到對岸, 咁就唔洗怕london bridge falling down .


直行就會去到另一條橋 -- Millennium Bridge. 呢條橋比較新, 所以都cyber d



 


一出Millennium Bridge直行就會到達我地早上最後一個景點St. Paul's Cathedral


建築得好美, london 必遊景點之一




附近無乜野食, 唯有去我平時响hk 食開的pret

天寒地凍本來叫個soup 來飲下等無咁凍啦, 但係d 味道真係soso. 但難得唔愛食外國的野丙丙又接受到喎, 一於由佢來飲曬佢.





伸延閱讀



Honeymoon -- 英法之旅@序及酒店篇


Honeymoon 英法 - Day 1 (Part I)



Honeymoon 英法 - Day 1 (Part II)


Honeymoon 英法 - Day 2 (Part I)

Honeymoon 英法 - Day 2 (Part II)


4 comments:

  1. 原來london bridge係咁ga....我仲以為係靚d添....哈...
    [版主回覆05/30/2011 23:30:00]我初時都以為係, 因為細細過話london bridge is falling down, 想樣中的london bridge 會係tower bridge 咁, 但原來唔係囉.

    ReplyDelete
  2. 咁你有冇入 st Paul cathedral?
    [版主回覆05/31/2011 09:37:00]haha 都無呀, 其實我覺得個個教堂都差唔多, 所以無比錢入了.
     

    ReplyDelete
  3. 條london bridge,真係令人失望..... 青馬大橋都grand過佢~~  ★ 這是黑暗最害怕的 ★
    [版主回覆06/03/2011 11:02:00]絕對同意, 想唔到會係咁

    ReplyDelete
  4. 歐洲大多數景點, 都係出面影左當去左, 有時都唔想咁表面但入場費實在太貴.... 不過當年我有入到去 Tower Bridge 參觀, 都好多野睇, 唔只一條橋咁簡單
    [版主回覆06/07/2011 08:22:00]係呀, 因為貴以都有留心睇下係咪值得去, 我見都係介紹珠寶咁所以咪無上去囉.

    ReplyDelete