28 October 2011

Honeymoon 英法 - Day 6 .2 (由 ChampsElysees 出發)

食過午飯後, 番咗酒店拎房, 之後就去咗Avenue des Champs-Elysees. 由酒店行出來就係凱旋門, 多麼的方便.





由凱旋門直行就係Avenue des Champs-Elysees啦, 呢間LV 係最大間的一間, 又係最最最多人的一間, 無論任何時候的係咁多人.



沿Avenue des Champs-Elysees一直行, 就會到小皇宮




再行無幾遠就係大皇宮啦.







對住大皇宮就係Pont-Alexandre III





向橋上仲見到Tour Eiffel


之後我地又行去Palais de L'Elysee, 其實都幾遠架, 不過行下行下, 又唔覺得遠咁囉

途經HERMES, 响HK我真係感受唔到HERMES有幾美, 但係呢到... 真係靚到

 



雖然我地無入到去, 但單單window display 都已經感受到佢有多麼的美.


行下行下, 又到咗我地另一想去的地方, 無錯... 就係Lafayette, 佢有好多座架


單睇外表, 有無覺得有點樣工廠大廈呢, 同harrods 真係差九條街



不過好彩係入面好靚, 正直xmas, 加添一份美感

 


 


1 comment:

  1. 多謝^^
    我係韓國南怡島呢個地方影.
    我係2011年1月去時好多積雪.
    今年2012年1月去係無雪, haha, 但反而見到落雪.^^
    [版主回覆02/14/2012 14:08:29]我上年去歐洲本以為有雪, 但無, 今年去哈爾濱又係見唔到落雪..唉
    你2年都去kroea 呀, 南治島有乜好玩呀?

    ReplyDelete