8 June 2012

Honeymoon 英法 - Day 11.1 (巴黎傳統市場到處逛)


2011年1月5日 (WED)
今天本來係去
Versailles, 之不丙丙對RER 有點怕, 又真係好臭的, 所以當天就改咗去有米之蓮之稱的後街市.

老實說, 自從結婚之, 每每去旅行途中都會逛逛當地的市場. 呢個市場係位於16區的 Marche d'lena約有2條街.
出咗地鐵之後, 行無幾耐就到, 入口放滿了新鮮的花. 好後悔無買番d返酒店插
E.. 突然間唔記得白色呢個叫乜TIM, 係咪叫Fennel ?? 聽講話肉來炒肉好好味. 打算下次响supermarket 買來試下.

Wow.. 蕃茄好新鮮好大隻呀, 我好鐘意食蕃茄架, 但唔可以食太多, 怕有太多的茄紅素
真的好新鮮的蔬菜, 下次要住間有廚房可以比我一顯身手


呢隻菜响香港未見過喎. 點食架呢??
外國香腸特別多, 想食乜味都有呀!!
除咗香腸之外, 呢到仲有肉買
兔仔肉你又夠唔夠膽食呢? 我就見到都有D驚啦.


法國人都好鐘意食海鮮, 所以街市內一定有海鮮買, 而且種類都十分多
見到龍蝦都流曬口水呀, 最近我學識煮龍蝦
以為日本人鐘意食海膽, 估唔到法國人都愛喎..
D 蝦你咁似我早幾日食果D, 不過就大隻dd, 好鮮好好味架.. but 肚瀉中, 所以唔可以再食了

蒜頭好新鮮呀, e.. d 似我上一個post 响大埔街市買的蒜頭喎, 唔知味道又係咪一樣呢?
行得街市, 又點回空手而回呀, 買咗下國的柑 (真係超好味呀, 味道到宜家都好難忘) 雖然超市買的柑都好味, 但比起上來. d好味100陪呀!!!

除咗柑之外,我地仲買咗黑提子, 雖然味道好甜, 但皮厚同好細粒, 食得好辛苦(因為我係唔食皮之人) 唔知佢地係咪用來做酒或者果汁的呢??


Address: Av.du President Wilson, 75016
Opening: Wed & Sat 8:00-12:00
MRT: Line 9, station Lena

伸延閱讀
Honeymoon -- 英法之旅@序及酒店篇
Honeymoon 英法 - Day 1.1 (Heathrow Airport)
Honeymoon 英法 - Day 1 (Part II)
Honeymoon 英法 - Day 2 (Part I)
Honeymoon 英法 - Day 2 (Part II)
Honeymoon 英法 - Day 3 (Part I)
Honeymoon 英法 - Day 3 (Part II)
Honeymoon 英法 - Day 4 (Part I)
Honeymoon 英法 - Day 4 (Part II)
Honeymoon 英法 - Day 5 無目的的到處走
Honeymoon 英法 - Day 6.1 (出發去巴黎啦)
Honeymoon 英法 - Day 6.2 ( ChampsElysees 出發)
Honeymoon 英法 - Day 6.3 (史上最流的倒數)
Honeymoon 英法 - Day 7.1 (聖心堂)
Honeymoon 英法 - Day 7.2 (Pho 14, Pierre Herme, 盧森堡公園)
Honeymoon 英法 - Day 8.1 (法國酒店篇)
Honeymoon 英法 - Day 8.2 (羅浮宮, 巴黎鐵塔)
Honeymoon 英法 - Day 9-10 (世界文化遺產 - 聖米歇爾山 Mont Saint Michel)

2 comments:

  1. 我去旅行都好行呢d市場架! 實會發現好多新奇野呢~
    我都想學整龍蝦呀, 快d寫blog教整啦!!
    [版主回覆06/09/2012 09:52:22]係呀, 真係好鐘意行街市, 仲有學當地的菜.
    好好... 會好快架啦, 因為太多野未寫, 你睇, 我而家仲寫緊HM, 慢都無朋友.

    ReplyDelete
  2. 行MARKET係我而家既嗜好呀~~~法國好多海鮮呢.....
    [版主回覆06/09/2012 09:52:54]真係好多呀, 但佢地只會有冰鮮, 無新鮮的.

    ReplyDelete