9 January 2013

Kimchi 國七日食玩之旅 - Day 3.1 (中部市場, CJ Food World)

201243(TUE)


雨依然下得好大, 本來早餐想在中部市場的ISAAC 到食, 要知她們只有外賣, 在這大雨的關係下, 唯有放棄.
今天第一站中部市場 [乙支路4 / 을지로4 / Euijiro 4(sa)-ga (204)] , 响呢可以買到平價紫菜, 雞泡魚干, 人參, 煮餸必放的魚干. 呢到不單止是價錢平, 最主要係食物質數一流. 單以紫菜為例, 就好食過超市蠻多啦!!!










看到一盒盒的魚干嗎, 在香港是十份貴的, 呢到就十分便宜, 用來做大醬湯, 昆布湯等主要食材. 沒有散裝, 只可以一盒買, 在走的那天, 我也在明洞的樂天買了一盒回家.



韓國人喜歡食辣, 所以在市場必買到大包包的辣椒粉. 用來做kimchi, 年糕. 响呢到買咗人參及紫菜後, 就到下一個景點.





CJ Food World – 有買韓國食品的朋友, 應該時常看到CJ 的品牌, !! 他們是十分大的企業集團, 而响CJ Food World 裡面, 1/F coffee shop, cooking classroom CJ The Farm. B1 就是food court 及超市.








Cooking class 地方面積不小, 如果能在這裡學業韓菜, 樂也!!!

B1 入口見到花到, 有點樣CWB city super.




入到food court, 立即去了魚板專賣店三好魚板”,這裡以100%真鯛肉製成的手工魚板, 味道的確不錯.



No comments:

Post a Comment