15 January 2013

Kimchi 國七日食玩之旅 - Day 3.2 (Doota,Coffee Bean ,鳳家찜닭, Two Two Chicken)



行完CJ World 之後, 跟住就走到女人的購物天堂 東大門

目的住要行Doota APM, 各住, 記得出門前做足功課, 因為沒有足夠的時間, 所以沒留意

原來是日APM 是關門的, 所以今次只行Doota.

APM 的格局有點樣旺中, 價錢也所親民, 但要打到又平好靚的東西, 的確要花上一點時間

 Doota 的路線比較時尚, 價錢相對貴一點, 但很多東西都是made in korea, 用料質素有所保證東大門很多商場都要開至零晨, 相當適合夜間出動的朋友.





Doota 是由B2 6/F, 在始花上半天的時間也絕不為過態. 像我這樣走得累可以coffee shop 休息一番.





Coffee Bean 在韓國真係隨處可見, 而他們的咖啡也很好飲. 買完票會有一個機比你, 當閃亮時就可以到柜枱取咖啡. 我覺得呢個服務真的十分讚. 不知何年何月何日香港才有這種服務呢?



喝咖啡當然要配上蛋糕, 這個yogurt cheese cake 很香滑, 到今時今日我都念念不忘 . 唔知大家有無yogurt cheese cake的食譜呢? 我都想試做一下.



逛完東大間, 番酒店放下戰利品後, 又出發到明洞, 今次去了明洞鳳家찜닭安東雞, 在明洞有幾家分別, 我今次去的這間是在一樓的, 店子細小, 有點像樓上咖啡廳的格局



1 comment:

  1. 我都好回味韓國既STRAWBERRY...真係好好好好甜好好味!!!
    [版主回覆01/17/2013 09:12:51]係呀, 超級回味中, 同响HK 買到果D 好唔同.

    ReplyDelete