9 April 2013

48 小時馬交之旅 (Don Alfonso 1890)

本來想去Robuchon au Dome, 可惜的是full book. 所以就選了另一餐廳, Don Alfonso
 
她們榮獲南意大利米芝蓮星級餐廳最高評價的意式料理
 
餐廳以紅色為主, 大大支紅色水晶掛燈加上以木的原素為主

枱與枱之間的空間感還可以, 至小小聲說話的話不會聽到鄰桌的聲音
 



首先是來一籃子的不同種類的包, 味道不錯.
再來是前菜, 不是菜單上提及的, 估計是餐廳送的 (完全忘記是什麼, 因為只拍了薯蓉)




再來是前菜, 也是菜單上沒有, 已不太記得是什麼魚了, 味道可以, 沒什麼驚喜




香脆帶子千層粉配青露筍及甜椒伴海膽

賣相很吸引, 的而且確帶子的香脆的, 換句話說, 即是有點硬, 帶子我還是喜歡外脆內軟多一點.






拿玻里特色 sfogliatella 釀銀雪魚慕士配甜椒伴三文魚

單靠個名真係估唔到會係咁, 呢個是老公點的, 他不喜歡 (他不愛吃西餐的), 而我考味後也覺一般, 但賣相顏色很豐富


牛脷清湯伴扁豆、粟米及椰菜配芝麻

先在碗上放上扁豆,粟米及椰菜, 其後在面前加入牛脷清湯, 我知到呢個湯做法不簡單, 要好花時間才能完成, 但我不太愛扁豆, 但覺得還可以.



米蘭式牛仔扒配炸玉米蓉及微辣紅椒汁

單睇菜單, 我點都估唔到個牛仔扒係炸囉, 佢只係寫 配炸玉米蓉”, 仲有係無乜用, 只有份肉, 完全唔掂呀.



牛仔膝配特色意大利飯

老公點的牛仔膝, 賣相比我果個好好多, 但係至於味道呢



這個朱古力蛋糕, 可算是全個午餐最好食的一道菜.



而呢個炸意大利雲吞配雪糕. 炸意大利雲吞太太油了. 至於雪糕就正常, 沒太大的驚喜




對於我來講, 呢一餐驚嚇多過驚喜, 雖然係米芝蓮推介的餐廳, 但完全不對我的胃口.

Address: 3/F, Grand Lisboa


 

4 comments:

  1. 賣相好精緻呀~
    [版主回覆04/10/2013 12:38:14]賣相的確係唔錯, 但不是我杯茶.

    ReplyDelete
  2. Robuchon au Dome 依家常常都 full 啊~~
    [貓豬女回覆04/10/2013 12:57:23]6年前, Robuchon 未搬之前去過食lunch, 不過當時不算太多人, 無依家要早幾個月book~~ 我有朋友最近去都係book唔到啊~~
    [版主回覆04/10/2013 12:40:21]Robuchon au Dome 要早幾個月BOOK 呀, 你有無食過呀?仲有以家book要比credit card info, 唔到要收chg.

    ReplyDelete
  3. 我上年兩週年去左Robuchon au Dome, 都要早兩個月book呢, 但唔知係咪期望過高, 味道係好食的, 但驚喜唔大囉
    [版主回覆04/16/2013 23:46:45]而家book 要比credit card info, 唔記得咗幾多日前cxl 要比錢, 價錢都唔平, 而家15 16 唔知book 唔book 好.

    ReplyDelete
  4. 我上幾年去, 冇咁逼架
    可以佢想做多些生意

    ReplyDelete