6 April 2013

Kimchi 國七日食玩之旅 - Day 7


話咁快就來到最後一天了, 最後一天其實無乜節目, 而天氣又是咁多日之早最好的一天, 超藍天. 立即拍下酒店外貌



只是再在明洞週邊逛逛, 就出發去機場, 因為怕太多人退稅, 所花時間較長, 但事實係, 比我想像中快, 所以不用太早到機場, 但機場有好多野睇, 都值得花時間的.

午餐本來去吃明洞餃子的, 但入到去座下之後, 發現好大煙, 原來火燭呀, 所以走人, 我上次去首爾食過一次, 覺得無特別,

丙丙未食過就打算試下
, 本來想去另一店, 但最後老公話想去多次全州中央會館, 雖然之前食過, 但又平又好味, 安歌!!!

前菜 有辣有唔辣, 任君選擇






大豆芽湯
, 今次好似油咗啲喎




石頭飯
顏色豐富, 不同的蔬菜, 又好味, 又健康, 點解會咁好食架????? (回味中)




海鮮煎餅 唔似得香港, 粉多過料, 下海鮮一點都不手軟. 每一口不單有海鮮, 還有蔥, 不愛吃蔥的朋友無福了.




走啦
, 巴士上又見到呢本書, 去時我都見到, 內有coupon, 立即拍下比大家, coupon 攪到我連書的拍, 就是送一張雪花秀paper mask, 好貴架, 洗錢, 當然要去拎啦. (但唔知而家仲有無啦!)




去到機場, 懷念韓國的咖啡, 好彩入閂後仲有Paris Baguette The Coffee Bean. 再喝一口才上機.




3 comments:

  1. 石頭飯色彩繽紛好吸引呀~~~~
    [版主回覆04/06/2013 21:33:57]所以我都好鐘意食, 又多菜, 又健康

    ReplyDelete
  2. 我一直都想去韓國呢,但老公硬係覺得韓國只啱女人去,男人去無野啱睇啱去喎,所以遲遲無去過!如果將來去呢,實參考你既post ar....
    [版主回覆04/08/2013 15:12:59]的確去KR 真係好多野買, 但景點都不小喎, 去啦, 去睇紅葉, 好靚架.

    ReplyDelete
  3. Little Ting Ting 你好!
    無意間看到你的blog, 剛一口氣看完你7日的韓國之旅,
    多謝你十分詳細的分享介紹和解釋呢(特別係交通和搵食^^), 如我有計劃去韓國的話,
    一定會以你這行程作參考的! 謝謝啦... (等我一陣偷雞睇埋你其他旅行分享先, 哈哈!)
    [版主回覆06/26/2013 14:02:40]不用客氣, 去旅行真係好開心, 所以好想同大家分享, 我會努力寫多D 架啦, 因為仲有幾個遊記未寫

    ReplyDelete