28 September 2013

遊在BKK - 臥佛寺 (Wat Pho)

臥佛寺距離大皇宮唔算太遠, 所以就行過去, 不過如果懶行得朋友,可以座一個站的船N8 (Tha Tien) 至臥佛寺





無錯, 所有景點都是要付款的

左右門神又出面了, 我覺得佢地很有氣勢

其實臥佛寺比大皇宮小很多很多, 主要係參觀大佛, 但係建築都是精雕細琢, !!

唔知大家有無留意呢, 佢腳上呢D係咪經文來的??


4 comments:

  1. 呢個真係幾值得睇,我果時係由大皇宮坐的士去 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有D 怕响曼谷座的士, 成日要同佢講價

      Delete
    2. 我都驚呀,不過上次好好彩,係大皇宮識左個黎工幹既國內人士,佢撩我地一齊坐的士去,仲話問左d 國內導遊,b40內到達

      Delete
    3. 咁你真係好好彩了, 有時佢地見咁近唔車.

      Delete