12 September 2013

終於過咗Yahoo Blog 啲野過來啦

終於過咗yahoo blog 過來呢到, 前幾日試咗好多次都唔成功, 抱住香港人的精神, 不成功便不成人. 終於尋晚再試之下又ok, 但不明白過中原因, 因為啲step 我而家背都背得出, 但不明白為何之前唔得但而家得囉.
但未完, 點解無曬分類呢??? 咪完我喎, 幾百篇blog 要重新入過曬d 分類, 有點困難, 又或者今晚再試多次先.
之前睇教學話comment widget, 但我又係唔成功喎, 終於發現原來我將佢同G+ 連在一起, 咁係出唔到comment widget , 攪咗好耐終於搵到點攪.
而家仲有一重大問題就係相的size, 雖然可以click 番將圖改大、中、小、原圖, 但我只可以第一張成功, 其後果click 完都無個視窗比我選擇. 而家我係每一篇入番去個html 到改, 但真係改到人都顛. 唔知仲有無其他方法呢.
不過將yahoo blog d 野過咗來都叫了咗一年心事, 事關佢攪到我食唔安, 瞓唔落. 話曬寫咗5年的心血呀嘛.
直家要暫停yahoo blog的進展, 事關我下個week 要去bkk 但仲未plan . 今次食乜好呢??

12 comments:

  1. Replies
    1. 仲末算成功,無曬分類,但總叫做过咗來

      Delete
    2. 仲末算成功,無曬分類,但總叫做过咗來

      Delete
  2. 你係咪去Template既編輯HTML改photo size呀? 喺呢度改唔駛逐篇黎喎...
    但我用width: 500px; height: auto, 打橫既相OK, 但打直就會好鬼大, 如果用400px又好似細得滯...都唔知點改先好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見你D圖都唔大喎, 等我都TRY下先。

      Delete
  3. 你講圖片size既問題我之前都有, 但之後用chrome黎寫blog就冇左呢個問題
    你可以試下呢~

    ReplyDelete
  4. 我都改緊圖呀 (>﹏<), 完全想死呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能係新野唔熟識, 遲D用落會好好多.

      Delete
  5. Replies
    1. yeah, 不過仲未係好滿意, 遲d 有時間先再整

      Delete
  6. 我8年1000篇, 人都癲!!! 而家總算安頓好, 仲要慢慢修修補補, 同埋Add返以前睇開的Blog友, 大工程!!!

    ReplyDelete