2 September 2014

[食記] Caprice ● 米芝蓮二星之旅

 本來無想過紀念日當天可以放半日, 所以很早之前就訂了星期六的Caprice.
早於個多月前訂枱, 但也沒有window seat, 要後補, Caprice打來confirm table, 也說沒有的, 但最後出乎意料之外, 竟然有窗口位.

Amuse Bouche – 沙律, 幾種不同的蔬菜, 配以鯷魚醬
只要有新鮮的蔬菜, 沒有不好吃的. 但作為米芝蓮, 這餐前小食有點敷衍 


接著便是麵包, 餐廳提供兩種牛油, 一是有鹽而另一是無鹽牛油.

接著便是麵包, 餐廳提供兩種牛油, 一是有鹽而另一是無鹽牛油.
橄欖包非常好吃, 像酥皮, 但完全不油膩. 另一款是長麵包, 塗上牛油後十分好吃.



Braised Beef Shoulder and Consomme with Young Mixed Herbs

法式燴牛肩肉伴清湯配嫩葉香草
清湯雖要長時間製作, 味道清新.
湯肉的菇及黑松露, 更帶出牛肉湯的味道.

Brittany Lobster Soup, Ravioli of Lemon Confit andFresh Mint

法國龍蝦濃湯配香檸薄荷雲吞
服務員將法國龍蝦湯倒入碗內, 龍蝦湯鮮美.

意大利雲吞, 淡淡的香草味, 一口一件

Skate Wing Meuniere Style, Young Spinach Leaves and Mustard, Crushed Photo in Lemon Sauce
脆煎魔鬼魚旗伴莧菜芥苿醬碎薯配香檸汁


很小機會會吃到魔鬼魚, 肉質比想像中嫩, 油份也不多.
魚塊上加上薄杏片, 很有心思.
伴菜的莧菜芥苿醬, 別出心裁, 但不是我杯茶.

 Anstralian Wayu Beef, Carrots, Ginger in Shallots and Red Wine Sauce
澳洲和牛伴甘筍, 鮮薑, 燴干蔥配酒汁


Medium rare 的和牛, 肉質很嫩但牛味不重.

切開有很小很小血水, 睇得多Master chef, 知道應該沒有血水的.

我反而更加欣賞其伴菜

未來甜品, 先來Petit Four, 不太愛太甜的我覺得超級的甜. 淺嚐便可!!

Peach and Strawberry Vacherin, Crispy Meringue, Virgin Mojito and Peach Sorbet
香桃士多啤梨脆糖片伴薄荷配蜜桃雪葩


蜜桃雪葩, 輕輕的蜜桃味, 士多啤梨很酸.

本以為是cream, 原來內有亁坤. 真得很考功夫

Blace Forest Eclir, Cherry Marmalade, Griotines and Inaya Chocolate Ice Cream
黑森林泡芙伴車厘子醬配巧克力雪糕


因為是朱古力, 我不喜愛, 所以沒試

 老公品評, 不太好吃, 只吃了一半便放棄了.

吃過甜點後, 渴一杯latte 作為這一餐的終結.

因為前一天才吃過Amber, 所以覺得有比下去.
最重要的是, 由一開始的服務就不行.
聽聞很多有關Four Season 的服務生要經過很嚴格的訓練.
但當我入座時, 因為椅上有食物, 跟服務員說了一聲.
他們竟然將食物掃落地. OH! MY GOD!!!
呢到係高級酒店, 不是茶餐廳.

所以一餐由不高興開始, 又點會覺得好吃呢?

Address: 中環金融街8號香港四季酒店6
Tel: 3196-8888

Website: http://www.fourseasons.com/hongkong/dining/restaurants/caprice/

4 comments:

  1. 掃落地?! 又真係有點兒那個...

    ReplyDelete
  2. 個侍應真係要再培訓喎!! 唔怪得之俾人降左一星啦!!! 我上次去又冇遇到咁既情況, 執枱換碟時都OK細心呢
    同埋果次覺得呢間既食物好過Robuchon添架...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robuchon 我都想試下. 可能係個別事件,不過就令我不太愉快

      Delete