10 January 2010

地道台南菜@南台灣

要食地道台灣菜, 香港真係小之又小, 早幾期飲食男女有介紹呢間位於紅磡的台灣菜, 但早於佢報道之前, 我已經親身嘗試過此店風味. 原來地道的台灣菜味道係偏甜, 仲有佢地的醬汁用上台南名產, 如東城醬油, 北港麻油, 岡山梁記豆瓣醬, 工研百醋等.

之不過佢地因為香港人的口味, 所以一些的甜的菜色佢地都減輕甜度




肉燥飯 ($18) -- 呢個跟我平時食開的肉燥飯好唔同, 佢係肉燥係一大粒的, 唔係平時我食開的小粒, 味道都好唔同, 我始終都係喜歡我平時食開的味道



周氏蝦卷 ($39) -- 又幾好味喎, 第一次食, 唔錯唔錯, 但熱氣咗D



香煎虱目魚肚 ($68) -- 呢一味都係我第一次食, 做得都唔錯, 但去過台灣的度小月之後, 覺得度小月做得比佢好好多陪



招牌鹽酥雞 ($32) -- 好好味丫, 可能我本身鐘意食炸野, 但叫得太多野食, 所以呢味最終打包拎番屋企



响香港真係好小地道台灣菜, 呢間都算一間不錯的選擇

地址: 紅磡民泰街35號地下遠榮樓地下 B1B號

1 comment:

  1. 唔錯BOR... 星期6去食下先
    [版主回覆01/11/2010 09:44:00]仲有好多好介紹, 記得收看

    ReplyDelete