17 May 2010

食到一肚火的金寶

我都知响呢d 地方唔可以話好好服務, 但都不至於咁差吧


九龍城 一個我同丙丙都好小去的地方, 唔知點解上星期六太想去一趟, 咁就座車去了. 早己過了午飯時間, 因為都係無啦啦想去, 全無意識去邊間食午飯, 走下走下又來到金寶. 好吧, 因為已經太肚餓的關係, 所以是但吃點東西


一進店, 明明仲有好多吉枱, 但點都要我地同人share , 算吧~~


等了良久都無人送上menu, 連枱墊同餐具都法有擺放, 即係全無人理會的狀態下, 佢地d 店員係到你無架喎, 只係叫你等等


點菜時情況如下:


: 唔該2碗生牛肉湯濛


後生男店員: 要乜


: 唔該2碗生牛肉湯濛


後生男店員: 咩野話


: 唔該2碗生牛肉湯濛


後生男店員: 要乜粉


:


後生男店員: 2碗呀?


: 2


過咗一陣, 後生男店員走過來問


後生男店員: 係咪要2?


: 2碗呀, 你係咪同我落咗2? (都講咗咁多次, 佢真係耳仔有d 問題架?? 開始有點火滾)


後生男店員: 係呀, 落咗架啦


等咗一陣, 個女店員 (好似亞姐) 走過來比咗一碗我地, 我地同佢講order 2, 佢話無喎, 得一碗, 我話頭先個男仔先double confirm, 佢仲有係落咗2, 點會無呀? 佢好唔滿意話同我地落過


其實一食果下我都想叫丙丙唔好要濛, 因為真係碎到呢真係有d 夾到夾唔起


我地仲有點咗蝦餅, 但係太油了, 碟上d 油可以倒落來


好啦. 都了結帳, 今次係女店員(亞姐) 負責


: 係咪可以用credit card


亞姐唔理我地


: 請問係咪可以用credit card


亞姐唔理我地


過咗一陣, 亞姐問個男店員: 係咪可以用得credit card


後生男店員: 係呀, 你過100 就可以用架啦, 101,102,103 都可以用架啦


丙就比咗張credit card


亞姐: 簽名… (好惡的態度)


: 簽咩名呀, 都未look card


亞姐: 簽名呀, 呢到呀…(wah~~~ d 真係乜態度呀?? 通常都係一次過連簽card 果張單一齊簽架啦, 簽唔緊要, 但唔係呢d 態度囉)


你都咪話食物唔係好食, 單單係服務我都要比負分佢啦


食野途中好闆不停咁話d 伙記, 又話呢樣又話果樣. 有人點菜d 職員又唔走過去, 如果你耳仔真係聽到我都覺得無問題, 但係人家講咗幾次你都仲聽唔到, 係咪應該走過去呢, 好彩佢唔係咁對我, 唔係我一次話佢.


其實我都唔係要求佢地好好的服務, 我都周不時會去茶餐廳果d, 但係不至於咁差囉,


食咗一餐唔開心的午餐, 去番tony 到買cake 令自己開心番


5 comments:

  1. Mitsui, 牛丸18 May 2010 at 09:08

    真係太差了....BLACKLIST!!
    [版主回覆05/18/2010 22:19:00]係.. 我已經blacklist 咗佢

    ReplyDelete
  2. 但茶餐廳可以look card

    ReplyDelete
  3. 但茶餐廳可以look card
    [版主回覆05/18/2010 22:20:00]唔係茶記, 係响九龍城區openrice 排行第一的金寶泰國菜館

    ReplyDelete
  4. 攪錯....原來係餐館 ...其實食得唔開心...就唔去loh
    [版主回覆05/18/2010 22:20:00]係呀, 食野最緊要開心

    ReplyDelete
  5. openrice排行第一? 好好食的嗎? 但咁既服務態度遲早俾人唱到無生意la~~~
    [版主回覆05/19/2010 14:07:00]只係九龍城區, 湯底都幾好, 但唔係話好outstanding, 但係服務就真係. 仲有d粉唔太得, 又或者係我唔好彩啦

    ReplyDelete