27 May 2010

Le Salon De Thé de Joël Robuchon

好早之前己經想响呢間野 try下佢地的tea set, 仲有佢地最出名的牛角包, 之可惜星期六同日前往往都太多人等候, 某日的星期五, 我同丙丙都一齊放假, 所以就打算去過下d 闊太生活


我最鐘意食scone, 但係覺得唔夠香同鬆, 食時我要加上大量的cream strawberry

Norwegian smoked salmon and caviar sandwich – smoked salmon 係我至愛之一

Blueberry cheese cake好香cheese , good~~

朱古力我唔鐘意食, 我估無乜女仔唔鐘意食朱古力架啦, 呢件比咗丙丙食, no comment

雖然好多人都喜愛食macaron, 但係絕對不是my cup of tea, 所以我都係唔評分為皆

呢件cake 超香呀, 好好味喎, 叫乜名堂呢?


呢件栗子超超超甜呀, 好明顯我係唔多鐘意食甜野啦

呢個茶壺好重架, 有D 似我買咗的 Le Creuset

每次食high tea 都有超飽的感覺, 連晚飯都可以唔洗食了, 下次一定要試下佢地的牛角飽先, 仲有我好想好想試下洲際的high tea , 我都講到出口囉, 丙丙識做啦~~

1 comment:

  1. 影到都唔似食物,好似假咁
    [版主回覆05/31/2010 22:15:00]haha.. 你係咪想話我影得好靚先~~

    ReplyDelete