11 May 2010

試新野@天膳

呢間壽司店都開咗有一段時間, 今次第一次去, 所以對我來講係新野

網上食評對呢間的品評都好高, 佢地的壽司店師傅係分別為第一批的見城本地師傅& 天芍師傅組合而成.





前菜, 茶碗蒸同麵豉湯, 係定食必有的東西



自選三色魚生飯 ($160) 選擇咗蔥拿魚腩, 海胆, 帶子

單單看賣相就知份量十足啦, 新鮮的食材係魚生飯的必要條件, 呢到的魚生不單新鮮, 而且仲好鮮甜, 不過下次可選特上魚生飯, 仲有有多種唔同的鮮魚呢



自選壽司定食 ($140) 可選擇10 種壽司, 每樣只可點一件, 其實同特上差唔多, 但價錢就平$70, 所以呢個比較抵食

今次點咗大吞拿魚腩, 中吞拿魚腩, 油甘魚, 赤貝, 帶子, 海鰻, 甜蝦, 碎蔥拿魚腩卷, 深海池魚, 雲丹

呢個真係又抵又好味, 真的估唔到以$140 可以食到大/ 中吞拿魚腩, 雖然無上次响伊藤咁肥美, 但價錢唔同不能作compare, 赤貝新鮮爽口, 海鰻香甜, 怪不得有人話食咗呢個之後覺得壽司廣比下去了. 雖然以飯來計始終不及壽司廣始終略勝一籌, 但係魚生的美味道差唔多, 但價錢就相差好遠了



飯後仲有生果同雪糕 (or coffee), 我當然係點咗雪糕作為呢一餐美味的完結啦


地址: 銅鑼灣渣甸中心12樓

1 comment:

  1. 銅鑼灣都幾多呢 d 上樓壽司店, 但我一間都未食過, 事關去呢 d 要預先 search 定個地址 book 定位....  結果貪方便又會走返去最就腳又唔駛煩既元氣
    [版主回覆05/16/2010 11:36:00]係呀. CWB 真係好多高質數的壽司, 唔訂枱真係咪洗止去食品
    你中環番工仲多呢D 上樓店啦, 如果唔係我住新界區, 我估我sat / sun 一定會間間都去try 下
    元氣好多時都要等好耐呢..我好怕等位...

    ReplyDelete