6 July 2010

螢之光2 -- 部長小螢番來了

上季的日劇都仲未有時間睇完, 今季又來了, 部長小螢番來了, 干物女真的會結婚嗎?


聽日就上了, 今季必追之一, 上劇果d... um.. 有時間先再睇番啦 (不過有時間都做結婚d 野先啦, 仲有4個月渣)


http://www.tudou.com/programs/view/7ht8nIyaAmQ


 


4 comments:

  1. 我上季都有追o架! 又要追先得!
    [版主回覆07/06/2010 13:24:00]YEAH~~ 真係超好睇呢

    ReplyDelete
  2. 超正,我愛死部長阿.
    [版主回覆07/07/2010 09:37:00]我鐘意小螢的純真多d

    ReplyDelete
  3. 螢之光1我有睇晒呀...真係幾好睇!我都好期望 螢之光2 呢 ! 呢排都追左好多日劇..不過都係一般!
    [版主回覆07/10/2010 20:58:00]係呀, 最近果 d 都唔多合我口味. 你睇緊乜呀?

    ReplyDelete
  4. 我好多劇都有睇WOR..總之日本播緊咩就睇咩lor..好似之前零秒出手,最近的無法坩白、月之戀人、新參者等等..我都睇左第一集去螢之光2喇
    [版主回覆07/12/2010 22:46:00]無法坦誠我睇咗幾集, 月之戀人差唔多睇曬, 新參者應該唔會睇了, 因為無時間
    HA.. 果然志同道合

    ReplyDelete